خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,728

جنجال نظرسنجی AFC مجیدی برنده اعلام شد

جنجال نظرسنجی AFC مجیدی برنده اعلام شد
در شرایطی که گفته می شد سیدجلال حسینی برنده نظرسنجی جنجالی اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا شده اما حالا طبق آخرین آمار منتشر شده، فرهاد مجیدی برنده اعلام شده است.
در روزهای اخیر برگزاری یک نظرسنجی برای انتخاب اسطوره فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا از سوی AFC یک بار دیگر بازار کری خوانی را بین استقلالی ها و پرسپولیسی ها را داغ کرد. به طوری که بیش از شش میلیون هوادار در این نظرسنجی برای انتخاب اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند. در این لیست نام ۵ بازیکن وجود داشت که البته تقریبا همه آرا به سبد فرهاد مجیدی و سیدجلال حسینی ریخته شد تا رقابت اصلی بین این دو نفر شکل بگیرد. رقابتی نزدیک که پایاپای دنبال شد و در نهایت امروز صبح نام سیدجلال حسینی به عنوان برنده اعلام و خبر آن هم از سوی اکثر وبسایت های ورزشی منتشر شد. خبری که واکنش گسترده پرسپولیسی ها را هم به دنبال داشت و خیلی ها از جمله برانکو به کاپیتان پرسپولیس به خاطر این انتخاب تبریک گفتند.

با این وجود، آخرین آمار منتشر شده از سوی وبسایت ای اف سی نشان می دهد که فرهاد مجیدی با اختلاف ۳ درصد برنده این نظرسنجی جنجالی شده است. گفته می شود دلیل این اتفاق تمدید چند ساعته این نظرسنجی بوده است.

برچسب‌ها: مجیدی فرهاد مجیدی استقلال تهران استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

174 مسی و کاسیلاس1399/01/09

™saul Goodman™: خخ ایول ولی رحمتی هم حیف شد خوب بود

9 فروردين (13:51)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi