خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

تیم ملی ایتالیا در انتظار بازی با ایران

تیم ملی ایتالیا در انتظار بازی با ایران
رئیس فدراسیون فوتبال ایران از بازی تیم ملی با تیم های بزرگ دنیا تا پیش از دیدارهای جام جهانی خبر داد.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در رابطه با بازی های تدارکاتی تیم ملی پیش از رقابت های جام جهانی به صحبت پرداخت. تاج با اعلام این خبر که 7 دیدار تدارکاتی مهم برای تیم ملی در نظر گرفته شده است گفت: بازی های متفاوتی خواهیم داشت و سعی می کنیم تا بتوانیم از هفت حریف قدرتمند در راه رسیدن به جام جهانی استفاده کنیم. همانطور که آقای کی روش گفتند آخرین دیدار ما پیش از جام جهانی یعنی بازی خداحافظی ما با ایران، دیدار برابر تیم ملی الجزایر خواهد بود.

او ادامه داد: رایزنی با تیم های مختلفی را آغاز کردیم که در این میان می توان به نام هایی همچون ایتالیا، لهستان، یونان، قطر اشاره کرد. به هرحال این روزها بهترین زمان برای رایزنی جهت انتخاب حریف است که ما هم آن را به انجام می رسانیم.

او در رابطه با هزینه برگزاری بازی های پیش بینی شده گفت: هزینه ای نزدیک به 3.5 میلیارد تومان به صورت ریالی، 2.9 میلیون یورو و یا 3و4 میلیون دلار برای این حریفان نیاز است که به هرحال رقم زیادی محسوب می شود. البته فوتبال پول دارد و تا الان هم هزینه ها را از خود تامین کرده است.

برچسب‌ها: تیم ملی ایران مهدی تاج (رئیس فدراسیون) تیم ملی ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

21 0

232 Güneyazerbaycan1396/09/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi