خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,466

ایتالیا 0 - 0 سوئد؛ حذف غم انگیز بوفون و یارانش در پلی آف

ایتالیا 0 - 0 سوئد؛ حذف غم انگیز بوفون و یارانش در پلی آف
در ادامه دور برگشت مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم ملی سوئد بود. ایتالیا که در دیدار رفت با یک گل مغلوب سوئد شده بود، در این دیدار به گل نیاز داشت تا بتواند جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. آتزوری این دیدار را همانطور که پیش بینی می شد تهاجمی آغاز کرد. تیم سوئد نیز در پی اداره بازی بود. ایتالیا در طول 90 دقیقه هرچه زد به در بسته خورد و نتوانست از سد اتوبوس پارک شده سوئدی عبور کند.

در نهایت این دیدار با نتیجه 0 - 0 به پایان رسید و تیم سوئد به لطف تک گل دیدار رفت توانست مسافر جام جهانی شود. بدین ترتیب بوفون و یارانش نتوانستند به جام جهانی 2018 راه یابند و ایتالیای پرافتخار و دوست داشتنی غایب بزرگ این رقابتها خواهد بود. آخرین دوره ای که ایتالیا در جام جهانی حضور نداشت به 60 سال قبل و جام جهانی 1958 سوئد برمی گردد.

سوئد با برتری بر ایتالیا برای دوازدهمین بار به جام جهانی راه یافت.

برچسب‌ها: ایتالیا سوئد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

200 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi