خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,465

زلاتان: وراتی بهترین بازیکن ایتالیاست

زلاتان: وراتی بهترین بازیکن ایتالیاست
فردا در چارچوب مسابقات پلی آف، جام جهانی، دو تیم ایتالیا و سوئد به مصاف هم خواهند رفت اما دیگر خبری از زلاتان ابراهیموویچ در این دیدار حساس نخواهد بود.

این مهاجم 36 ساله در مورد این بازی مصاحبه ای را انجام داده است و طی آن به تمجید از کیفیت فنی بازی مارکو وراتی هافبک خلاق تیم ملی ایتالیا و باشگاه پاری سن ژرمن پرداخته است. زلاتان در این خصوص گفت:

-

بنظر من ابراهیموویچ ایتالیا و بازیکنی که باید از آن بیشتر از بقیه ترسید، مارکو وراتی است که بدون شک قوی ترین بازیکن ایتالیا می باشد اما او باید در جای درستش قرار بگیرد و اگر این چنین شود نه تنها 100 درصد بلکه 200 درصد از تواناییهایش را به نمایش خواهد گذاشت.او استعداد فوق العاده ای دارد و من به شخصه شاهد رشد او هستم و فکر می کنم او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او باید در نقشی که در پی اس جی بازی می کند، یعنی در وسط زمین و در مرکز بازی تیم به کار گرفته شود.
-

از زلاتان در مورد بازی هم سوال شد و او گفت:
-

بنظر من این یک مسابقه عالی خواهد بود.برای هر دو تیم بازی مهم و سختی خواهد بود و این واضح است که هر دو تیم دوست دارند که به جام جهانی بروند، سوئد فقط برای پیروزی خواهد رفت و ایتالیا هم همین طور. اما مهمتر از همه این است که یک مسابقه بزرگ در حد یک فینال را شاهد خواهیم بود برای هیچ کدام آسان نخواهد بود و ما خواهیم دید چه کسی پیروز خواهد شد.

برچسب‌ها: ایتالیا سوئد زلاتان وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

235 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi