خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایتالیا
اتحاد ایتالیا
6
10,475

اندرسون: می توانیم بدون ترس مقابل ایتالیا ظاهر شویم

اندرسون: می توانیم بدون ترس مقابل ایتالیا ظاهر شویم
جان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد می گوید هیچ فشاری بر روی بازیکنانش برای دیدار مقابل ایتالیا وجود ندارد و آنها می توانند بدون ترس مقابل این تیم ظاهر شوند.

دو تیم ماه آینده در مرحله پلی آف جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف تیم صعود کننده به دور نهایی این رقابتها مشخص شود. جان اندرسون سرمربی تیم ملی سوئد در مصاحبه ای با نشریه گاتزتا دلو اسپورت (Gazzetta dello Sport) در این خصوص می گوید:
-

از اینکه در این مرحله به دیدار ایتالیا می رویم بسیار خوشحالم! این به معنی این است که من می توانم در مورد آنها مطالعه کنم و خودم را برای این دیدار آماده کنم. ایتالیا کشوری فوق العاده با تاریخ و رسوم بزرگی است و کاملا مشخص است که ما با چه حریف قدرتمندی مواجه خواهیم بود و من احترام بسیار زیادی برای این تیم قائلم اما ترسی در این بین وجود ندارد. ایتالیا ظرفیت های بالایی برای حضور در جام جهانی دارد اما ما هم باید وظیفه مان را به بهترین شکل انجام دهیم. مطمئنا در این دیدار تمامی فشارها به روی ایتالیا خواهد بود و ما فشاری از این بابت احساس نخواهیم کرد. سوئد تا همین جا هم نتایج غیر قابل انتظاری را بدست آورده است و آماده هستیم تا بدون ترس به مصاف این تیم بزرگ برویم و آخرین قدم مان برای صعود به جام جهانی را با اقتدار برداریم.

برچسب‌ها: ایتالیا سوئد اندرسون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

125 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/08/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi