خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,131

پیشنهاد معاوضه بازیکن رئال به تاتنهام

پیشنهاد معاوضه بازیکن رئال به تاتنهام
شام مسئولان رئال مادرید و تاتنهام در رستوران سالاکائین پیش از دیدار دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است شروع یک انتقال پر سر و صدا باشد. روزنامه‌ تایمز پیش از شروع بازی نوشت: هری کین 200 میلیون یورو ارزش دارد.

در جریان این شام دنیل لوی، مالک باشگاه تاتنهام نیز به این موضوع اشاره کرد و به فلورنتینو پرز(رئیس رئال)گفت‌: هری کین را کمتر از 222 میلیون یورو نمی‌فروشد.روز گذشته اطلاعات بیشتری در برنامه Onda Cero منتشر و ارزش‌ نهایی مهاجم انگلیسی 200 میلیون اعلام شد.

طبق ادعای این منبع، مسئولان رئال در پیشنهادی رسمی، رقم انتقال هری کین را درخواست کرده اند و تاتنهام نیز پاسخ داده است که برای فروش کین 200 میلیون یورو می خواهد. برنامه مدیران رئال معاوضه گرت بیل و بورخا مایوال در ازای هری کین خواهد بود.

مایورال، بازیکن محبوب مائوریسیو پوچتینو است. سرمربی آرژانتینی تاتنهام از دو فصل پیش خواهان این بازیکن بوده است. از طرفی رئال اعتمادش را به بیل از دست داده است.

با توجه به درخشش کین در این فصل و فصل گذشته بعید به نظر نمی‌رسد که پرز برای امضای قرارداد با این بازیکن تمام تلاش خود را انجام دهد. کین فصل گذشته برترین گلزن لیگ برتر شد و امسال در 11 بازی 11 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

از طرفی بیل همچون فصل گذشته در این فصل نیز عملکرد ضعیفی داشته و در حال حاضر مصدوم است.

برچسب‌ها: رئال مادرید تاتنهام گرت بیل هری کین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

358 ᴍᴀʀɪʟʏɴ ᴍᴏɴʀᴏᴇ1396/07/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi