خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار تاتنهام
اتحاد تاتنهام
36
576

50 درصد گرت بیل از همه مهاجمان رئال بهتر است

50 درصد گرت بیل از همه مهاجمان رئال بهتر است
به گزارش "ورزش سه"، سه روز پیش و 307 روز پس از انتقال قرضی به تاتنهام، گرت بیل در تمرینات رئال حاضر شد.
ستاره ولزی تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد و قصد دارد آن را به اتمام برساند. بیل یک فصل حضور تقریبا موفق قرضی را در تاتنهام پشت سر گذاشت و توانست در بهترین فرم بدنی به یورو 2020 برسد. او در این رقابت ها نیز عملکرد خوبی داشت و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات تابستانی اکنون به تمرینات پیش فصل رئال اضافه شده است.
رئال غیبت او را در فصل گذشته حس کرد و بسیاری معتقد بودند که اگر زیدان می توانست مشکلاتش با بیل را حل کرده و او را از لحاظ روحی به سطح مطلوبی برساند، رئال می توانست نتایج بهتری کسب کرده و حداقل در خط حمله آمار بهتری به ثبت برساند.
بیل در بهترین فرم بدنی در تمرینات پیش فصل حضور دارد و کسانی که در تمرینات رئال حاضر هستند این نکته را تایید می کنند. در برنامه دیشب ال چیرینگیتو، ادو آگیره خبرنگار نزدیک به رئال مادرید ادعای جالبی را در مورد بیل مطرح کرد.
او گفت که ستاره ولزی به موقع در تمرینات حاضر می شود، به خوبی نیز تمرین می کند و شرایط روحی بسیار خوبی دارد. رفتار او نسبت به گذشته هیچ تغییری نکرده و پس از تمرین روانه منزل می شود و ارتباط دوستانه خاصی نیز با هم تیمی هایش ندارد ولی نکته قابل توجه در مورد او این است که یکی از بزرگان رختکن رئال معتقد است، 50 درصد گرت بیل بهتر از تمام وینگرهای رئال مادرید است.
در واقع اگر آنچلوتی بتواند گرت بیل را به بهترین شرایط روحی برساند، رئال مادرید می تواند روی درخشش این بازیکن در فصل پیش رو حساب کند.
لازم به ذکر است که در بهترین سال های بیل در رئال یعنی 2014 و 2015، کارلو انچلوتی سرمربی باشگاه بود.

برچسب‌ها: تاتنهام رئال مادرید کارلو آنچلوتی (سرمربی) گرت بیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

120 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/05/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi