خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,130

پرز:”کریستیانو نماد خون رئالی است”

پرز:”کریستیانو نماد خون رئالی است”
مرجع خبری رئال مادرید : پرز در اجلاس قانونگذاران رئال که دیروز برگزار شد در مورد افزایش 40 درصدی بودجه دستمزد برای کارمندان و بازیکنان تیم گفت :” سه نفر در مورد مسائل مالی و دغدغه دستمزدها صحبت کردند. من در سال 2000 به تیم آمدم. سعی کردیم مدل جدیدی را درست کنیم تا بهترین ها را داشته باشیم و دستمزدها افزایش پیدا کرد. در آن زمان بدهی غیرقابل درک بود. ما فیگو، رونالدو و … را خریدیم اما به تدریج درامدمان از هزینه هایمان بیشتر شد. برنابئو زمانی که استادیوم مان را ساخت همین تفکر را داشت. او اعتقاد داشت که استادیوم بزرگتر درآمد بیشتری دارد و طبیعتا باید ستارگان جذاب تریه م می خرید. برخی از افرادی که به این جا امده اند حرفهای نامربوطی می زنند. هر لحظه رقابت با بقیه تیمها سخت تر می شود. ما سعی می کنیم بهترین ها را داشته باشیم. وقتی قرارداد مودریچ، کروس و … تمدید می شود به این خاطر است که اگر این کار را نکنیم آنها به تیمهای دیگر می روند. به لطف این بازیکنان اسپانسرهای بیشتری داریم و می توانیم چمپیونزلیگ را ببریم. اگر چمپیونزلیگ را سال گذشته نبرده بودیم مسلما درآمدها متفاوت بودند این قهرمانی به ما مک کرد. نظر شما این است که پروژه ما به درد نخور است؟ اگر این پروژه کارآمد نبود می گفتم اما حقیقت این است که باید روشمان را ادامه بدهیم. ما طرح مشخصی داریم. قراردادمان را برای پنج سال با هواپیمایی امارات با افزایش قابل توجه مبلغ تمدید کردیم و این به خاطر مدلی است که داریم.”

رابطه با فدراسیون و داوران:”فدراسیون، داوران و … این جا جای صحبت در این باره نیست. در مصاحبه ای در این باره صحبت کردم. امیدواریم تحولات فدراسیون همه چیز را بهتر کند. شرایط صعود و نزول داوران به دسته های پایین تر باید مشخص و روشن باشد. در حال حاضر ترجیح می دهم در مورد داوران خاص حصبت نکنم بلکه داوری به طور کلی باید بهتر شود و تکنولوژی به این مسئله کمک می کند.”

سکوی هواداری:” به خاطر ماجرای وحشی ها تصمیم گرفتیم سکوی هواداری را کلا تغییر دهیم. ما با تمام وجود سعی کردیم آنها را از استادیوم بیرون کنیم و در نهایت افراد مشکل ساز از ورزشگاه خارج شدند. در ابتدا سعی کردیم آنها را به سکوی شمالی ببریم اما مترو مانع از این قضیه شد. سعی کردیم مسئله را حل کنیم. خیلی ها به من به خاطر بیرون کردن وحشی ها از استادیوم تبریک گفتند. ”

بازیکناین که جدا شدند :” هر بازیکنی که نخواهد در این جا باشد می تواند از تیم برود مثل موراتا، خامس و … هر چند که به باشگاه هایی می روند که ابعاد و عظمتش مثل رئال نیست.”

اجلاس قانونگذاتران:”این مهمترین مراسمی است که هر سال برگزار می کنیم. هواداران رسمی تنها مالکان این باشگاه هستند که تقدیر ما را مشخص می کنند. با هیجان و انرژی دوره جدید ریاستم در باشگاه را آغاز کردم. بهتر است از مرحوم کوپا یاد کنیم. همچنین لوئیز گومز مونخانو، مدیر سابق باشگاه که در ماه فوریه فوتن شد. همچنین از انخل نیتو، موتورسوار فقید که شیفته رئال مادرید بود.”

دوئودسیما:”دوئودسیما در این جا حضور دارد، چیزی که سمبل اسطورگی ماست. شاهکاری جدید برای باشگاهی که دوباره پیشگام شده است. ما می توانیم با اتحاد حرکت کنیم. برنابئو، دی استفانو و خنتو همیشه حماسه سازی می کنند. ما تا آخرین لحظه به دنبال کسب پیروزی هستیم. همیشه سعی می کنیم به الگوی خود پایبند باشیم و به اهدافمان برسیم. رئال در همان جایی از تاریخ ماست که باید باشد. یازده فینال بین المللی اخیرمان را با برد تمام کرده ایم.”

شرایط فعلی:” در حال حاضر باشگاه هایی هستند که قوای مالی زیادی دارند و در چنین شرایط یدستاوردهای ما ارزشمندتر است. ما اولین باشگاهی هستیم که دو سال پیاپی چمپیونزلیگ را بردیم اما عطش تیم برای جامها تمام نشده است.”

زیدان و تیمش:” همه ما حامی بهترین مربی دنیا هستیم که یک سمبل برای ما رئالی هاست. او به عنوان مربی تمام کننده است و به عنوان بازیکن بسیار باشخصیت و حرفه ایست. بازیکنان بی نظیری در تیم حضور دارند. رونالدو که بهرتین بازیکن دنیا و برنده چهار توپ طلاست در تیم او.ست. او در مسیر پنجمین توپ طلایش قرار دارد، چهار کفش طلا برده، اولین جایزه بهترین بازیکن فیفا را برده و در مسیر بردن دومی است. او بهترین گلزن تاریخ رئال است. او بهترین نماد برای خون رئالی است: استعداد و جاه طلبی.”

تیم:”به تلاش ادامه می دهیم تا اسطورگی خود را گسترش بدهیم. تیم را با بازیکنان جوان نظیر تئو، سبایوس، وایخو و بازگرداندن یورنته و مایورال تقویت کردیم. لوکا زیدان و اشرف از کاستیا به تیم ملحق دشند. سبکی را ادامه می دهیم که باعث شد توسط اتحادیه باشگاه ها به عنوان بهترین تیم معرفی شویم. بازیکنانی از آکادمی در تیم هستند. هویت مشخصی داریم و به تلاش ادامه می دهیم.”
آکادمی:”45 بازیکن از آکادمی ما در تیمهای لالیگایی بازی می کنند، 63 تا در لیگ های بزرگ دیگر، 38 تا در لیگ های دسته دو، 146 بازیکن از آکادمی ما مجموعا در لیگهای مختلف دنیا حضور دارند. رئال به اکادمی خود اعتقاد دارد و 264 بازیکن در 13 تیم در والدبباس اماده می شوند. هفت تا از سیزده تیم آکادمی ما پارسال قهرمان شدند و چهار تا نایب قهرمان .ت یم جوانان رئال تحت هدایت گوتی لیگ ، کاپ قهرمانان و کوپا دل ری ار برد و در فینال چمپیونزلیگ جوانان بازی کرد.”
بسکتبال:”اسطورگی ما رد بسکتبال هم ادامه دارد. باشگاهی هستیم که نه بار قهرمان اروپا شدی م و دوران درخشانی داریم. در شش سال اخیر بکستبالیست های ما سیزده جام بردند. این تیم دل همه را بدست آورده و شایستگی های بین ظیری دارد. با تیمهایی رقابت می کنیم که بودجه های فوق العاده ای دارند. این تیم پارسال با احتساب بازیهای دوستانه 82 بازی رسمی داشت که کوپا دل ری و چهار جام پیاپی بردند. پابلو لاسو هم نقشی کلیدی در تیم داشته است.”
اقتصاد:” از بهترین لحظات تاریخ باشگاه لذت می بریم. از نظر ورزشی و اقتصادی نقش یک رهبر را داریم و از نظر مالی استقلال فوق العاد

برچسب‌ها: رئال کریستیانو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

133 قهرمانmr901396/07/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi