خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,111

نفس رئال حبس شد: ستاره فرانسوی درد دارد

نفس رئال حبس شد: ستاره فرانسوی درد دارد
رئال مادرید در این فصل به شکل جدی با بحران مصدومیت بازیکنان تیمش خصوصا در خط دفاعی روبرو بوده که شرایط را برای آنها سخت کرده است.

پارگی رباط صلیبی ادر میلیتائو و داوید آلابا و مصدومیت آنتونیو رودیگر که باعث شده است او در چند بازی اخیر این تیم غایب باشد باعث دردسر کادر فنی رئال شده است و آنها به استفاده از شوامنی به عنوان یکی از بازیکنان حاضر در خط دفاعی روی آورده‌اند.

این وضعیت باعث شده است که این هافبک فرانسوی از اهمیت خاصی در ترکیب رئال مادرید برخوردار باشد اما به نظر می‌رسد که او هم در بازی روز گذشته برابر رایو وایه‌کانو با مشکلاتی مواجه شده است که می‌تواند بدترین خبر ممکن برای رئال باشد. اتلتیک خبر داده است که این بازیکن روز گذشته در حالی از جمع سایر بازیکنان رئال مادرید جدا شد که به دلیل احساس دردی که داشت نمی‌توانست به درستی راه برود و لنگان لنگان راه می‌رفت.

هرچند باشگاه اعلام کرده است که شوامنی مشکل خاصی ندارد و می‌تواند از امروز در تمرینات حضور داشته باشد اما هنوز مشکل اصلی و دلیل این واکنش او مشخص نیست و این نگرانی هواداران را به همراه داشته است.

برچسب‌ها: شوامنی رئال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

24 Miami United1402/11/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi