خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,747

شیشه عمر وینفرد شفر در دست مهدی پاشا

شیشه عمر وینفرد شفر در دست مهدی پاشا
دیدار جام حذفی استقلال مقابل نساجی می تواند حساسیت های زیادی به همراه داشته باشد.

به گزارش "ورزش‌سه"، شاید در نگاه اول اینکه استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل یک تیم لیگ یکی قرار می گیرد، بازی ساده ای به نظر برسد؛ اما وقتی متوجه شویم که سرمربی نساجی مازندران مهدی پاشازاده است و این تیم ریشه دار به واسطه هوادارانش می تواند برای آبی ها دردسرساز شود، نظرمان برمی گردد.

تقابل مهدی پاشازاده و استقلال تحت هر شرایطی جذاب خواهد بود. مدافع سابق استقلال که به بازوبند کاپیتانی این تیم هم رسید و خیلی ها او را کاندیدای سرمربیگری این تیم برای سال های آینده می دانند، حالا بهترین فرصت را برای نشان دادن توانایی های فنی اش در اختیار دارد.

پاشازاده که چند روز قبل در تمرین استقلال با وینفرد شفر دیدار کرد، شاید فکرش را هم نمی کرد در حذفی به استقلال بخورد اما این اتفاق محقق شده و حالا فرصتی خوب برای پیشکسوت ارزنده آبی ها پیش آمده است.

با توجه به صحبت های روز گذشته افتخاری مدیرعامل استقلال مبنی بر اینکه شفر باید یک جام در فصل جاری به دست آورد، احتمالا آبی ها باید تمام انرژی شان را روی جام حذفی بگذارند و حالا رسیدن به جمع 8 تیم برتر حذفی از شکست نساجی با مهدی پاشازاده می گذرد؛ به عبارت بهتر می توان گفت شیشه عمر وینفرد شفر در استقلال به دست پاشازاده‌ای افتاده که قطعا تیمش را با بهترین شرایط به زمین می فرستد.

برچسب‌ها: استقلال تهران نساجی مازندران وینفرید شفر مهدی پاشازاده جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

126 Esteghlal City1396/07/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi