خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,216

چرا ریزه اسپور از رضاییان شکایت نکرد؟

چرا ریزه اسپور از رضاییان شکایت نکرد؟
باشگاه ریزه اسپور در حالی از مهدی طارمی به فیفا شکایت کرد که رامین رضاییان هم به مانند این بازیکن از این تیم جدا شد و به پرسپولیس برگشت. در این میان شاید برای خیلی‌ها این سوال پیش بیاید که چرا باشگاه ترکیه‌ای از رضاییان به فیفا شکایت نکرد؟
واقعیت ماجرا این است که طارمی بدون کسب اجازه از مسئولان باشگاه ریزه اسپور تمرینات این تیم را ترک و راهی تهران شد در حالی که با ابن باشگاه قراداد داخلی دو ساله امضا کرده بود و مشاورانش در ایران به او گفته بودند این قرارداد تا زمانی که ثبت نشود فاقد اعتبار است اما رضاییان شرایط متفاوتی داشت.
رامین بعد از چند روز حضور در تمرینات تیم ترکیه‌ای نتوانست نظر سرمربی این تیم را جلب کند و آنها خیلی محترمانه به این بازیکن گفتند اگر مایل به جدایی است می‌تواند به پرسپولیس برگردد. رضاییان هم با بررسی شرایط تصیمیم به بازگشت به ایران گرفت و با توافق طرفیت قرارداد امضا شده توسط وی به نوعی باطل شد.
طارمی هم شاید اگر در ریزه اسپور می‌ماند به سرنوشت رضاییان دچار می‌شود و بدون دردسر به ایران بر می گشت اما او خیلی احساسی و آماتورانه رفتار کرد و الان هم با جریمه سنگینی از سوی فیفا مواجه شده است.

برچسب‌ها: رضاییان ریزه اسپور

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 1

174 Special Girl1396/07/02

شابدولظیم: دوزار پول درمیارن فک میکنن مسی و رونالدو شدن فک میکنن خیلی گنده شدن هرکاری بخوان میکنن خودشون به درک تیمو ب فنا میدن

5 مهر (09:56)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi