خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,346

چراغ سبز برانکو به بازگشت رضاییان

چراغ سبز برانکو به بازگشت رضاییان
به گزارش اتحاد پرسپولیس– برانکو مشکلی با بازگشت احتمالی رامین رضاییان به پرسپولیس ندارد.
از مدتها قبل این خبر در اطراف پرسپولیس مطرح بوده که نفراتی مثل مهدی طارمی و وحید امیری و فرشاد احمدزاده، بعد از تجربه نه چندان خوبشان در خارج از کشور دوباره به پرسپولیس برخواهند گشت. خبری که با توجه به صحبتهای برانکو در کنفرانس خبری قبل از بازی با ماشین سازی به شکل جدی تری پیگیری شد. برانکو در پاسخ به این سوال که آیا امکان بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس به این تیم وجود دارد، گفته بود:" تمام بازیکنان حرفه‌ای هستند و قرارداد دارند. اگر پیشنهادی برای بازیکنان ما برسد باشگاه آماده مذاکره خواهد بود، پیشنهادی که شرایطی بهتر از حضور در پرسپولیس را داشته باشد. با توجه به این شرایط احتمال بازگشت برخی بازیکنان قبلی وجود دارد."

حالا خبر رسیده که به جز این نفراتی که از آنها نام بردیم، رامین رضاییان هم می‎تواند به پرسپولیس برگردد. بازیکنی که فروردین ماه 96 به خاطر درگیری با علیپور از پرسپولیس اخراج شد و کمتر کسی فکرش را می کرد که او در دوران برانکو شانس بازگشت به این تیم را داشته باشد منتهی نظر پروفسور درباره این مدافع ملی پوش تغییر پیدا کرده است.

برانکو در بخشی از گفتگویش با روزنامه گل درباره احتمال بازگشت قدیمی‎های پرسپولیس از جمله رضاییان گفته:" این بازیکنان به این دلیل نرفته‎اند که در باشگاه با کسی درگیر شده‎اند بلکه به دنبال جستجوی شرایط بهتری بودند. الان هم طبیعی است که بخواهند برگردند به شرطی که مسئولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می توانند مورد نیاز باشگاه قرار بگیرند. حتی رامین رضاییان هم اگر مورد نیاز قرار بگیرد می‎تواند دوباره به تیم اضافه شود"

برچسب‌ها: پرسپولیس رضاییان برانکو پرسپولیسی ها خبری تازه و خوش

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

236 بچه کاشونی61398/03/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi