خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,325

سیدبندی جام جهانی براساس رنکینگ،احتمال حضور ایران درسید 3

سیدبندی جام جهانی براساس رنکینگ،احتمال حضور ایران درسید 3
شاگردان کارلوس کی‌روش از شانس خوبی برای حضور در میان تیم های سید سوم قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ برخوردار هستند.

اعضای کمیته برگزاری رقابت های رسمی فیفا در جلسه ای که امروز در شهر زوریخ در مقر فیفا برگزار شد با سیدبندی قرعه کشی جام جهانی روسیه براساس رنکینگ فیفا در ماه اکتبر موافقت کردند. سازوکار سیدبندی (دسته‌بندی) ٣٢ تیم حاضر در جام جهانی تا پیش از این به این صورت بود که رده‌ بندی فیفا تنها برای انتخاب سرگروه‌ ها ملاک بود و سایر تیم‌ ها از رده‌بندی فیفا نه چیزی عایدشان می‌ شد نه ضرری می‌ کردند اما حالا در قرعه کشی روز یکم دسامبر از شیوه جدید استفاده خواهد شد.

نگاهی اجمالی به نحوه جدید سید بندی فیفا نشان می دهد که ۳۲ تیم راه یافته به جام جهانی بر اساس رده بندی فیفا مرتب می شوند و هفت تیم نخست به اضافه روسیه میزبان در سید یک قرار می گیرند، تیم های هشتم تا شانزدهم، هفدهم تا بیست و چهارم و بیست و پنجم تا سی و دوم نیز به ترتیب در سیدهای دوم، سوم و چهارم قرار می گیرند. لازم بذکر است که تیم های یک قاره نمی توانند در یک گروه قرار بگیرند البته این مورد درباره تیم های اروپایی صدق نمی کند و بیشتر از دو تیم اروپایی نمی توانند در یک گروه قرار بگیرند.

تیم ملی ایران که براساس رنکینگ ماه سپتامبر که امروز منتشر شد با یک پله سقوط در رده ۲۵ دنیا قرار گرفته با توجه به اینکه صعود تمامی ۲۴ تیم نخست رده بندی فیفا به جام جهانی قطعی نیست از شانس خوبی برای قرار گرفتن در سید سوم قرعه کشی برخوردار است. شاگردان کارلوس کی روش کار صعود به جام‌جهانی را در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله مقدماتی تمام کردند و پس از روسیه میزبان و برزیل سومین تیمی لقب گرفتند که راهی این رقابت‌ ها شدند.

برچسب‌ها: ایران سید بندی جام جهانی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

16 0

241 زنجان بایر1396/06/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi