خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,323

حرف های جوانترین بازیکن تیم ملی در قطر

حرف های جوانترین بازیکن تیم ملی در قطر
ابولفضل جلالی که به عنوان جوانترین بازیکن لیست نهایی کی روش در جام جهانی حضور پیدا کرد به تازگی از این مسابقات به تهران بازگشته است.
ابوالفضل جلالی دفاع چپ آبی های پایتخت در نهایت توانست اعتماد کارلوس کی روش را به خود جلب کند و همراه او و تیمش به قطر سفر کند. جلالی در اکثر اردوهای پش از جام جهانی حضور داشت و در نهایت نیز موفق شد در دقایق کوتاه حضور در جام جهانی نمایش مورد قبولی از خود مقابل آمریکا ارائه کند.
* در تیم ملی آماده باش بودم
شکست سنگین مقابل انگلیس یک اتفاق بود و آن نتیجه نباید رقم می خورد. درباره انگلیس این را هم بگویم که بهترین تیم جهان و مدعی قهرمانی است ولی بچه ها و کادر فنی توانستند به خوبی ریکاوری کنند تا از لحاظ روحی شرایط خوبی پیدا کنیم. یک برد خوب مقابل ولز به دست آوردیم. خدا کمک کرد که در این بازی شرایط مان خیلی خوب بود. من در این دو بازی به میدان نرفتم ولی همیشه آماده باش بودم تا هر زمان که کادر فنی خواست بتوانم به نحو احسن وظایفم را انجام بدهم.
* بابت حذف شدیدا ناراحت بودیم
اشک های شدیدم بعد از حذف مقابل آمریکا به خاطر این بود که دوست داشتیم مردم شاد باشند و تاریخ سازی کنیم ولی برای همین از حذف شدن خیلی ناراحت بودیم. امیدوارم در جام ملت‌ها با یک برنامه ریزی خوب بتوانیم تیممان را حفظ و تقویت کنیم. امیدوارم که در لیست جام ملت‌ها هم باشم و بتوانم بهترین بازی‌هایم برای تیم ملی کشورم را به نمایش بگذارم.

* محبت کی‌روش را فراموش نمی‌کنم
لازم می‌دانم از آقای کی روش تشکر ویژه کنم. هیچوقت محبت های ایشان از یادم نمی‌رود. همیشه سپاس گزارش هستم و امیدوارم جبران کنم.

برچسب‌ها: جام جهانی ایران استقلال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

83 بر‌زیل1401/09/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi