خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,565

مهاجمی که آرژانتین را به جام جهانی می برد از نظر کرسپو

مهاجمی که آرژانتین را به جام جهانی می برد از نظر کرسپو
هرنان کرسپو مهاجم آرژانتینی سابق تیم های چلسی، میلان و اینتر در گفتگویی با گاتزتا دلو اسپورت، به ستایش از مائورو ایکاردی، مهاجم آماده این روزهای فوتبال اروپا پرداخت. کرسپو در ابتدا گفت:
پس از کریستیانو رونالدو و لیونل مسی که هر دو بازیکنانی از سیاره ای دیگر هستند، بازیکنانی که بیش از همه آن را دوست دارم، مائورو ایکاردی است. او در سن ۲۴ سالگی یک قهرمان است و می تواند تبدیل به یک بازیکن کلاس جهانی شود. اولین بار که ایکاردی به ایتالیا آمد، وضعیت او را پیگیری می کردم. اگر چه هر سال مائورو با مشکلاتی روبرو می شود اما او همیشه در حال پیشرفت است. این نشان می دهد که ما در حال صحبت درباره مردی باهوش هستیم و حالا به نظر می رسد که او برای برداشتن گام های بزرگ به حد کافی بالغ شده است. ایکاردی همیشه دروازه را می شناسد و گلزنی را بلد است.
ایکاردی یک مهاجم نوک کامل است و می تواند با پای راست، چپ و سر به خوبی گلزنی کند. در محوطه جریمه او بسیار سریع می دود و سرعت خود را به طرزی ناگهانی تغییر می دهد. بگذارید صادق باشیم، علی رغم مشکلاتی که تیم ایکاردی در این مدت داشته است، او بهترین عملکرد را ارائه داده است. قبلا ایکاردی همیشه برای گلزنی در محوطه جریمه منتظر رسیدن توپ می ماند اما حالا او یاد گرفته که چگونه به تیم کمک کند. حالا ایکاردی در حال تبدیل به یک بازیکن سازنده برای تیم است.
کرسپو در خصوص حضور ایکاردی در تیم ملی آرژانتین گفت:
ایکاردی بهترین مهاجم برای تشکیل زوج با مسی است. قبلا پیرامون ایکاردی در آرژانتین جنجال هایی وجود داشت اما هیچ گاه با آن ها موافق نبودم. حالا فکر می کنم همه روی این موضوع که ایکاردی مهاجمی است که ما را به جام جهانی می برد، اتفاق نظر دارند. ایکاردی بازیکنی اساسی و بنیادی برای اینتر است. اگر کاندروا و پریشیچ از طرفین سانتر کنند، مائورو آماده گلزنی خواهد بود. اگر او صاحب ضربه پنالتی شود، آن را از دست نمی دهد.

برچسب‌ها: مهاجم آرژانتین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

143 Special Girl1396/06/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi