خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

بگذارید درخصوص دمبله و کوتینیو روشنتان کنم !

بگذارید درخصوص دمبله و کوتینیو روشنتان کنم !
طبق گزارش اسکای اسپورتس، گیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای و منبع قدرتمند خبری نقل و انتقالات، پس از مصاحبه شب گذشته پپ سگورا درخصوص نزدیک بودن به خرید دمبله و کوتینیو و همچنین خبر رسانه های کاتالونیایی اسپورت و موندو درخصوص کوتینیو، امروز صبح با 3 توئیت آن را تکذیب کرد تا پس از آن به بررسی جامع آن بپردازد.

گیلم بالاگ وضعیت انتقال دمبله و کوتینیو را اینگونه توضیح داد:

این دقیقا تمام جملاتی است که پپ سگورا گفت: "ما در حال مذاکره روی جزئیات انتقال کوتینیو و دمبله هستیم و به عقد قرارداد نزدیکیم اما مشخصا تا چیزی نهایی نشود نمی توان چیز بیشتری گفت"



خب من با تمام منابع مرتبط گفت و گو کرده ام و باید بگویم که بارسلونا هم دمبله و هم کوتینیو را می خواهد و در حال مذاکره با نماینده هایشان است نه چیزی بیشتر و این تنها یک معنی می دهد.



واقعیت انتقال کوتینیو و دمبله در حال حاضر این است که بارسلونا نیاز دارد تا برای خرید دمبله و کوتینیو با باشگاه هایشان گفت و گو کند که اصلا کار آسانی نیست و چون مذاکره ای با هیچ یک از دو باشگاه ترتیب نداده اند پس انتقال درحال حاضر دور از رقم خوردن است.



دورتموند رسما امروز اعلام کرد که بارسلونا هیچ پیشرفتی در روند مذاکره برای جذب دمبله با مبلغ درخواستی 150 میلیون یورویی دورتموند نداشته و لیورپول هم اصلا روی کوتینیو قیمت نگذاشته و این وضعیت حال حاضر است.

وضعیت باشگاه لیورپول

لیورپول بر فروشی نبودن کوتینیو اصرار می ورزد و قصد ندارد تا حتی جلسه ای را با مقامات بارسلونا برگزار کند و برخلاف داستان های دروغین مطبوعات کاتالونیایی درخصوص مذاکره بارسلونا با لیورپول در این هفته این اخبار هیچ تاثیری روی تصمیم باشگاه لیورپول نمی گذارد.

طبق گزارش اسکای، کوتینیو باتوجه به درخواست جدایی اش به شدت علاقه مند است تا بهنیوکمپ برود ولی اگرچه که رسانه های کاتالونیایی خبر از انتقال طی ساعات آینده نهایتا تا انتهای هفته داده اند اما لیورپول اصرار دارد که کوتینیو فروشی نیست چون دو پیشنهاد بزرگ که آخری به ارزش 90 میلیون پوند بود را رد کرده اند.

یورگن کلوپ نیز پس از اظهار نظر سگورا مبنی در نزدیکی انتقال کوتینیو اعلام کرد که هیچ چیزی تغییر نکرده و وضعیت همان وضعیت قبلی استتا این ادعا را تکذیب کرده باشد ادعایی که توسط واتزکه نیز امروز تکذیب شد.

دورتموند نیز پیشنهاد مالی مشابهی را با دومین پیشنهاد برای کوتینیو را رد کرد و دمبله نیز درحال حاضر همچنان در تعلیق و محرومیت به سر می برد.

بالاگ در انتها درخصص پیغام سگورا مدیر کل باشگاه بارسلونا گفت:

پپ سگورا تنها سعی کرد که بگوید دارند برای خرید این دو بازیکن کاری می کنند و باتوجه به وضعیت موجود نه تنها نزدیک نیستند بلکه برای جلب رضایت باشگاه ها کار دشواری نیز درپیش دارند.

برچسب‌ها: بارسلونا دمبله کوتینیو دورتموند لیورپول

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

368 ستارگان نا پیدا1396/05/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi