خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,386

کوتینیو هدف بعدی بارسلونا !

کوتینیو هدف بعدی بارسلونا !
پس از امضای قرارداد با دمبله بارسلونا حالا تمرکزش را برای جذب کوتینیو در سریع ترین زمان ممکن گذاشته است . لیورپول اما عجله ای ندارد . باشگاه در تلاش است تا قیمت بازیکن برزیلی را کاهش دهد در حالی که آنها تاکنون 3 پیشنهاد از بارسلونا دریافت کرده اند که همگی را نیز رد کردند . آخرین پیشنهاد 125 میلیون یورو بود .

با این حال بارسلونا عقب نشینی نکرده است و همچنین چشم به فشار کوتینیو دارد که به باشگاه لیورپول وارد میکند تا بتواند در کنار لوئیس سوارز و لیونل مسی بازی کند . انتظار میرود قیمت کوتینیو در صورت توافق بیشتر از دمبله باشد .

کوتینیو هنوز در کنار هم تیمی های خود در لیورپول است و میتواند در لیگ قهرمانان رقیب بارسلونا باشد . اینکه لیورپول به لیگ قهرمانان راه یافته برای بارسلونا خبر خوبی نیست اما این بازیکن همچنان برای مجبور کردن مدیران به انتقال تلاش میکند . در یاهو ورزشی دیروز خبری منتشر شد که فیلیپه کوتینیو ناراحت است و از اقدامات لیورپول ناراضیست و از آنها میخواهد نظر خود را برای انتقال تغییر دهند .

از طرف دیگر آنخل دیماریا قابل انتقال نیست . بارسلونا برای این بازیکن آرژانتینی هیچ توافقی نداشته است اما هرچند از نظر فنی میتواند خوب باشد اما کوتینیو اولویت بارسلوناست .

برچسب‌ها: بارسلونا کوتینیو لیورپول هدف دوم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

208 ستارگان نا پیدا1396/06/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi