خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,128

رونالدو تنها دارایی زیدان

رونالدو تنها دارایی زیدان
کریستیانو رونالدو در حال جهانگردی است و در تعطیلات به سر می‌برد این در حالی است که زین الدین زیدان در آمریکا به او نیاز داشت. سرمربی فرانسوی مادرید که در اردوی پیش‌فصل، نبود بازیکن شماره هفت را کامل احساس کرد، تا سوپر جام اسپانیا او را همراه نخواهد داشت. بدون مهاجم پرتغالی، مادرید در گلزنی به مشکل برخورد. دو مهاجم دیگر مادرید یعنی گرت بیل و کریم بنزما در سه بازی پیش‌فصل ناامیدکننده ظاهر شدند. مهاجمان ولزی و فرانسوی در گلزنی ناتوان بودند و نتوانستند دروازه‌ منچستریونایتد، منچسترسیتی و بارسلونا را باز کنند.
مادرید زمانی که آلوارو موراتا را در اختیار داشت در نبود رونالدو مشکلی نداشت. مهاجم اسپانیایی با وجود نیمکت نشینی دومین گلزن برتر تیمش محسوب می‌شد. نبود این بازیکن و عملکرد ضعیف بیل و بنزما باعث شد که کاسیمرو، کواچیچ، مارکو آسنسیو و اسکار برای سفیدپوشان در چمپیونز کاپ گلزنی کنند.

بیل در مدت هشت روز و سه بازی با وجود آزادی عملی که در نبود رونالدو داشت، نتوانست کاری انجام دهد و تنها سه شوت در چمپیونز کاپ به سمت دروازه حریفان زد که هیچ یک از خط دروازه عبور نکرد. بنزما نیز مشابه این آمار را به ثبت رساند. او برابر سیتی در پاس دادن به لوکا مودریچ خیلی دیر عمل کرد و برابر بارسلونا یک ضد حمله را به راحتی از دست داد.
بیل که در ترکیب اصلی برابر بارسلونا حضور داشت، هشت پاس داد و ۱۲ بار به توپ ضربه زد. آسیب‌دیدگی‌های متعدد، او را از شرایط آرمانی دور کرده است. آمار گلزنی مهاجم ولزی در فصل ۱۶ - ۲۰۱۵ به هر ۱۲۵ ‌دقیقه یک گل، رسید و فصل گذشته این آمار بدتر شد و تا هر ۲۱۵ ‌دقیقه یک گل رسید. این آمار کاملا بر خلاف عملکرد رونالدو بود. مهاجم پرتغالی در هر ۹۸ ‌دقیقه گلزنی کرد. بنزما نیز فاصله زیادی با ستاره پرتغالی دارد. بازیکن فرانسوی در هر ۱۷۰ ‌دقیقه یک بار گلزنی کرد. این آمار به ثبت رسیده توسط بیل و بنزما در هشت روز مانده به نخستین جام فصل نگران کننده است. مادرید در دیدار برابر منچستریونایتد در سوپر جام اروپا مرد گلزن خود یعنی رونالدو را همراه نخواهد داشت.

برچسب‌ها: رئال مادرید رئال رونالدو زیدان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

296 تولین 21396/05/09

Selena♥ Gomez: فک کنم رونالدو از سال 2015 تو بازی های دوستانه و تدارکاتی شرکت نکرده هخ

9 مرداد (16:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi