خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

آلونسو: وقتی در فیورنتینا بودم هیچ کس نمی دانست چه میشود

آلونسو: وقتی در فیورنتینا بودم هیچ کس نمی دانست چه میشود
مدافع چپ اسپانیایی، از هرج و مرج در فلورانس تعجب نکرده است.
طرفداری - مارکوس آلونسو، دفاع چپ چلسی، می گوید از فروش بازیکنان فیورنتینا شگفت زده نشده است و حتی زمانی که او در باشگاه بود، فلورانسی ها برنامه مشخصی نداشتند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، در فلورانس طرفداران نسبت به وضعیت باشگاه نگران و معترض هستند. برادران دلا واله، از مدتی قبل باشگاه را برای فروش گذاشته اند، اما تاکنون خریداری پیش قدم نشده است. در همین مدت، تعدادی از ستاره های باشگاه، نظیر فدریکو برناردسکی، بورخا والرو و گونزالو رودریگز، فلورانس را به مقصد تیم های بزرگ تر مثل یوونتوس و اینتر ترک کرده اند.

همچنین ماتیاس وچینو، فردا در تست پزشکی اینتر شرکت خواهد کرد. نیکولا کالینیچ و میلان بادلی نیز در آستانه ترک فیورنتینا هستند.

مارکوس آلونسو، در تور پیش فصل چلسی در گفتگو با توتو مرکاتو گفت:

من واقعاً در فیورنتینا خوشحال بودم و می خواستم طرفداران را راضی کنم و هنوز هم اخبار آن ها را از دور دنبال می کنم. من برای آنها در فصل جدید آرزوی بهترین ها را دارم، اما پیش بینی اینکه چه اتفاقی می افتد بسیار سخت است. حتی زمانی که آن جا بودم، هیچ کس نمی دانست چه اتفاقی می‌افتد. فکر می کنم الان شرایط بدتر شده است. به نظرم بازیکنان فقط باید برای حضور در زمین مسابقه تمرکز کنند و ساختن تیم و ترکیب تیم چیزی است که مدیران باید به آن فکر کنند.
آلونسو فصل گذشته زیر نظر آنتونیو کونته، به همراه چلسی فاتح لیگ برتر شد و این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت. او درباره شرایط چلسی اظهار داشت:

ما در پیش فصل، سخت تلاش کردیم تا از آمادگی برای شروع رقابت ها مطمئن شویم. ما باید برای موفقیت در همه تورنمنت های پیش رو آماده باشیم. ما چلسی هستیم و مجبوریم در هر رقابت برای برتری تلاش کنیم. امیدوارم که فصل موفقی پیش رو داشته باشیم.

برچسب‌ها: آلونسو چلسی فرورنتینا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 2

165 آوارگان شهر1396/05/08

نام خلاف19875: عشقی آلونسو

9 مرداد (13:19)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi