خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,066

گزارش : ۵ بازیکن که بارسلونا میتواند با پول فروش نیمار بخرد

گزارش : ۵ بازیکن که بارسلونا میتواند با پول فروش نیمار بخرد
اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت کیدا , خروج نیمار میتواند ضربه بزرگی به برنامه های طولانی مدت بارسلونا باشد اما مدیران بلوگرانا هیچگاه امید خود را از دست ندادند .

با 222 میلیون پول فروش نیمار میتوان بازیکنان زیادی را خریداری کرد و نه تنها خط حمله بلکه میتوان حتی 2 ستاره بزرگ خرید !

1 - مارکو وراتی
او مدت هاست هدف خرید بارسلونا می باشد و تبدیل به انتخاب اول ارنستو والورده برای جایگزینی طولانی مدت با آندرس اینیستا شده است . هافبک ایتالیایی میتواند اولین بازیکنی باشد که با پول فروش نیمار خریداری میشود . پاری سن ژرمن اما نمیخواهد این بازیکن را به هر قیمتی بفروشد اما وقتی آنها نیمار را خریداری کنند مجبور هستند برای رعایت قوانین فیرپلی مالی یک یا 2 بازیکن را بفروش برسانند . وراتی میتواند پازل گمشده در خط میانی بارسلونا را تکمیل کند و تبدیل به بهترین هافبک جهان شود . این یکی از مزیت های بارسلوناست .
2 - کیلیان امباپه
با ترک نیمار بارسلونا به دنبال جایگزین خواهد بود . کیلیان میتواند یکی از بهترین جایگزین ها باشد . این بازیکن موناکو پیشنهاداتی بالای 100 میلیون پوند دارد اما بارسلونا از فروش نیمار نزدیک به 200 میلیون پوند بدست می آورد . اما باید بارسلونا سریع عمل کند چرا که رئال مادرید نیز در تلاش برای امضای قرارداد با این بازیکن است .
3 - عثمان دمبله
اگر این مهاجم 20 ساله به سختی کار کند میتواند آینده ای شبیه به نیمار داشته باشد . حضور مسی و سوارز در کنار او میتواند باعث شود خیلی آسان تر به این هدف برسد . دورتموند اما تمایلی به فروش دمبله ندارد اما اگر باشگاهی 70 میلیون پوند بدهد مدت زیادی طول نمیکشد تا او به نیوکمپ برود . او قبلا علاقه اش به بازی در بارسلونا را اعلام کرده است و تنها یک پیشنهاد خوب لازم است .
4 - فیلیپه کوتینیو
گزارش شده است که بارسلونا ابتدا 72 میلیون پوند برای خرید او پیشنهاد کرد اما لیورپول نپذیرفت و بارسلونا قصد دارد پیشنهادی 80 میلیونی ارائه دهد . بارسلونا برای خرید این بازیکن اطمینان دارد . لیورپول اما در تلاش است تا جلوی این انتقال را بگیرد .
5 - پائولو دیبالا
در ابتدا دیبالا به عنوان جایگزین طولانی مدت لیونل مسی شناخته میشد اما حالا باید جایگزین بازیکن برزیلی شود . قیمت او 120 میلیون یورو است . با پول فروش نیمار میتوان به آسانی او را خرید .

برچسب‌ها: بارسلونا نیمار دیبالا فیلیپه کوتینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

213 Messi -ronaldo1396/05/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi