خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

آریگو ساکی: برناردسکی مانند باجو و دل پیرو نیست

آریگو ساکی: برناردسکی مانند باجو و دل پیرو نیست
مربی اسطوره ای سابق فوتبال ایتالیا و میلان گفت فدریکو برناردسکی پتانسیل فوق العاده ای دارد اما مانند باجو و دل پیرو نیست.
طرفداری - فدریکو برناردسکی، ستاره جوان فیورنتینا، به زودی به یوونتوس می پیوندد و گفته می شود آزمایش پزشکی او در روز دوشنبه برگزار می شود. غول های تورینی برای این انتقال 40 میلیون یورو می پردازند و آریگو ساکی در مورد بیانکونری با خرید برناردسکی چه چیزی را به دست می آورد، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

او چه در زمینه هوش و چه تکنیک، استعداد فوق العاده ای دارد. او سریع و قدرتمند است. یادم می آید که زمانی در تیم ملی بازیکنان در حال تمرین در زمینی گل آلود بودند اما تا دقیقه پایانی بازی او انرژی کامل داشت و سطح بازی اش در حال پیشرفت بود. او پای چپ فوق العاده ای دارد و می تواند با توپ حرکات خلاقانه ای انجام دهد و از سمت راست خیلی خوب به سوی مرکز خط حمله حرکت می کند. زیاد از پای راستش استفاده نمی کند و باید در این زمینه بیشتر پیشرفت کند. اگر فقط یک پای قوی داشته باشید، این ریسک وجود دارد که بازی شما برای حریفان قابل پیش بینی شود.
باید بگویم او خیلی خوب دریبل می زند. به راحتی و با قدرت مدافع مستقیم خودش را جا می گذارد. قدرت شوت بسیار خوبی دارد و زمانی که شوت می زند واقعا خطرناک است.
آیا برناردسکی همین حالا بازیکن بزرگی است؟آرام باشید، آرام باشید. من دارم در مورد یک بازیکن جوان با استعدادی خاص صحبت می کنم اما هنوز باید پخته شود و به کمک نیاز دارد. مثلا او باید خودش را بیشتر در جریان بازی قرار دهد و ثبات بیشتری داشته باشد. کریستیانو رونالدو یک بار توپ را لمس می کند و گل می زند. می دانید دلیل آن چیست؟ او حرکات همه را زیر نظر دارد، با هم تیمی هایش به فضای موثر حرکت می کند و به نتیجه می رسد. برناردسکی باید در این زمینه بهتر کار کند. باید حرکات فردی خود را کمتر کند و بیشتر با هم تیمی هایش کار کند.
گفته می شود که برناردسکی قرار است شماره 10 اسطوره ای یوونتوس را بپوشد که بر تن میشل پلاتینی، روبرتو باجو و الساندرو دل پیرو بوده است:

برناردسکی هنوز جوان است و باید به او کمک کنند و برای او صبر داشته باشند. نکته مهم این است که وارد مقایسه کردن او نشوند. برناردسکی، دل پیرو و باجو نیست. آنها در مرکز تمام حرکات بودند اما برناردسکی در کناره های زمین و پست وینگر بازی می کند. حالا همه چیز به خود فدریکو بستگی دارد تا پاسخ اعتماد تیمی مانند یوونتوس را بدهد. برای این کار، یک راه دارد: به طور کامل در خدمت مربی و هم تیمی هایش باشد و برای آنها فداکاری کند. بدین ترتیب او تفاوت سطح و کمال خودش را خواهد دید.
آیا پیوستن برناردسکی به یووه، تعادل لیگ را بر هم می زند؟ بگذارید اغراق آمیز صحبت نکنیم. ما در مورد یک بازیکن خوب و در حال پیشرفت صحبت می کنیم. او هنوز بازیکنی نیست که بتوانیم بگوییم یک ترکیب را متحول می کند. او یک سرمایه گذاری برای آینده یووه است. همه چیز به نحوه برخورد او با محیط جدید و هم تیمی های جدیدش بستگی دارد.

برچسب‌ها: آریگو ساکی برناردسکی یوونتوس فیورنتینا رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

362 آوارگان شهر1396/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi