خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

آیا یووه برناردسکی را برای نیمکتش خریده است؟

آیا یووه برناردسکی را برای نیمکتش خریده است؟
یوونتوس برای خرید هافبک آینده دار فیورنتینا ۴۰ میلیون یورو پرداخت کرده ولی با ترافیک خط میانی معلوم نیست آلگری می خواهد از او در کجای زمین استفاده کند.
ایران ورزشی آنلاین / قلب هواداران فیورنتینا با شنیدن خبر انتقال فدریکو برناردسکی به یوونتوس به درد آمد اما یک سوال هم به ذهن یوونتوسی‌ها رسید: این بازیکن ۲۳ ساله برای چه خریداری شده؟
او که در قلب توسکانی به دنیا آمده و بزرگ شده، خیلی راحت در فیورنتینا به شهرت نرسید. شکستگی قوزک در سال ۲۰۱۴ و دوران بازی در کروتونه در کارنامه بازیکنی است که یوونتوس برایش ۴۰ میلیون یورو داد. در حالی که فیورنتینا همچنان در مشکلات غلت می‌زند، یوونتوس از فرصت به دست آمده استفاده کرد. چهار ماه قبل وقتی در جریان یک مصاحبه از برناردسکی خواستند شال یوونتوس را بردارد، امتناع ورزید. چنین پاسخ محکمی به دشمن قدیمی برای هواداران خیلی خوشایند بود اما او احساس کرده می‌تواند در بزرگترین صحنه‌ها خودش را نشان دهد و واقعیت این است که او بیش از پیراهن ارغوانی تیمش رشد کرده بود.
ارزش واقعی او در همه کاره بودنش است. او بازیکن گرانبهایی است، عضو تیم ملی ایتالیا با تکنیک فوق‌العاده و آگاهی مکانی. تنها چیزی که کم دارد، تجربه است و گاهی ماجراجویی باعث می‌شود نتیجه لازم را نگیرد و مثلا دریبل‌های شگفت انگیزش به اوت منجر می‌شود.
او در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ به‌عنوان یک هافبک عرضی در سیستم ۱-۲-۴-۳ پائولو سوسا بازی کرد و انرژی و قدرت دریبل زنی‌اش، درخشش مارکوس آلونسو در آن سمت را تکمیل می‌کرد. مربی پرتغالی فصل قبل او را بیشتر در میانه میدان و در پست شماره ۱۰ به کار گرفته و این یعنی تاکتیسین باور دارد بازی برناردسکی چندوجهی است. همانطور که می‌تواند با توپ‌های عمقی تیم را راه بیندازد می‌تواند نوع دیگری بازی کند و مدافعان حریف را دریبل بزند.
از نظر تاکتیکی، ورود برناردسکی به یوونتوس جذاب است. اگر جدایی لئوناردو بونوچی باعث بازطراحی سیستم مکس آلگری در فصل جدید شود، برناردسکی می‌تواند خیلی مفید باشد، علاوه بر آنکه او یکی از اعضای استعدادهای جوان آینده فوتبال ایتالیا است و با توجه به سابقه یوونتوس درباره بازیکنان تیم ملی ایتالیا، ۴۰ میلیون یورو برای او چیزی نیست.
با هنرنمایی فصل قبل آلگری در تغییر سیستم به ۱-۳-۲-۴ برای انطباق با استعدادهای هجومی موجود، شاید جا برای برناردسکی تنگ باشد. حالا که داگلاس کاستا به تورین آمده و خستگی ناپذیری ماریو مانجوکیچ مکمل بازی ورودی برزیلی است، برناردسکی با مشکل مواجه می‌شود. تولد دوباره پائولو دیبالا در نقش شماره ۱۰ پشت سر گونسالو ایگواین، مربع خط میانی در فصل قبل را کامل کرد. اگر آلگری به هافبک‌های عرضی رو بیاورد، کسی بیشتر از خوان کوادرادو و الکس ساندرو شایستگی ندارد و این یعنی برناردسکی در ابتدا به اندازه کافی بازی نمی‌کند.
اگرچه غالب هواداران فیورنتینا از سیستم ۱-۲-۴-۳ سوسا رضایت نداشتند، برناردسکی پشت سر مهاجم درخشید. اگر آلگری بخواهد همزمان از دو شماره ۱۰ استفاده کند، دیبالا کنار این ایتالیایی می‌درخشد. با چنین ظرفیت هجومی و توانایی برناردسکی برای بازی در چند پست، او خرید فوق‌العاده‌ای می‌شود.
کاملا جدی گفته می‌شود برناردسکی می‌تواند مهم‌ترین خرید این فصل یووه باشد. شاید بازیکن سابق ویولا، آلگری را دچار سردرگمی تاکتیکی کند اما مشکلات بزرگتری را می‌تواند حل کند.

منبع: قطره

برچسب‌ها: فیورنتینا برناردسکی یوونتوس نیمکت ترافیک میانی سیستم بازی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

222 آوارگان شهر1396/05/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi