خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

ریبری: درمورد اتفاقات فصل قبل خوشحال نیستم

ریبری: درمورد اتفاقات فصل قبل خوشحال نیستم
به گزارش کانون هواداران بایرن وینگر فرانسوی باواریایی ها از نیمکت نشینی رضایت چندانی ندارد.
فرانک ریبری، فصل پیش را بیشتر روی نیمکت گذارند و در بازی های اندکی از او استفاده شد. او از این وضع راضی نیست و خواهان تغییر آن در فصل جدید است.
به گزارش نشریه بیلد آلمان، بعد از پیوستن آنچلوتی به بایرن‌مونیخ، فرانک ریبری بیشتر نقش مهره تعویضی را در ترکیب بایرن‌مونیخ ایفا کرد و به دلیل مصدومیت، اکثر اوقات کار را روی نیمکت آغاز می‌کرد. او در گفتگو با بیلد، از این وضعیت شکایت کرده است و به نظر می‌رسد از تعویض‌های پی‌درپی خود راضی نیست:
“در مورد فصل قبل کاملاً خوشحال و راضی نیستم. پذیرفتن و عادت کردن به تغییر همیشه دشوار است. هر بازیکنی اگر 90 دقیقه در زمین بازی می کرد، از چنین تغییری ناراضی می بود. اما خوبی کار اینجاست که من می‌توانم کاملاً آزاد در مورد آن حرف بزنم. رابطه خوبی با کارلو آنچلوتی دارم و (در خصوص این موضوع) خیلی صحبت کرده‌ایم. به او گفتم من نیاز به بازی دارم. اگر کاملاً آماده بودم، اجازه بده بازی کنم.

با وجود بازی نرسیدن به ریبری، او از دست سرمربی ناراحت نیست. ریبری در ادامه صحبت‌هایش از آنچلوتی ستایش کرد
“او تقریباً هم‌سن یوپ هاینکس است (می‌خندد). او فردی خوش‌قلب است و با بازیکنان رابطه خوبی دارد. کارلتو مثبت فکر می‌کند و بسیار مهربان است. از نظر ذهنی، آنچلوتی و هاینکس تقریباً شبیه همدیگر هستند.

آنچلوتی، ریبری را به فراری تشبیه کرده بود که تنها در روز یکشنبه‌ها رانده می‌شود. ریبری اما این تشبیه را در مورد خود اشتباه می‌داند. او در این مورد گفت:
“من 34 سال سن دارم. اما اگر آماده‌باشم در سطح بالایی می‌توانم بازی کنم. احتمالاً او از اینکه من مصدوم باشم، ترسیده است. اما اگر بدانم بعد از 45 تا 60 دقیقه تعویض می‌شوم، دیگر نمی‌توانم خوب بازی کنم.

ریبری پیش تر نیز در تمرینات بایرن مونیخ از وضعیتش ابراز نارضایتی کرده بود.

برچسب‌ها: ریبری بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

196 نفت جیرفت1396/04/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi