خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

ولاهوویچ روحیه و ذهنیتی شبیه به لواندوفسکی دارد

ولاهوویچ روحیه و ذهنیتی شبیه به لواندوفسکی دارد
ولاهوویچ پس از نمایش درخشانی که در ترکیب فیورنتینا داشت در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا و به یوونتوس ملحق شد.
این مهاجم در طول دوران حضورش در فیورنتینا موفق شد در 108 بازی 49 گل برای این تیم به ثمر برساند و توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند.
این ملی‌پوش صربستانی پس از پیوستن به یوونتوس با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو بار دیگر توانایی‌هایش را ثابت کرد و در 12 بازی پنج گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند.ریبری که سابقه بازی در کنار لواندوفسکی در بایرن را دارد در گفتگو با توتو اسپورت اظهار داشت:« روبرت بازیکنی است که بسیار تلاش می‌کند و این کار را هر روز به خوبی انجام می‌دهد. پشت گل‌های این بازیکن استعداد بسیاری نهفته است اما در عین حال حرفه‌ای‌گری زیادی هم دارد.»
ستاره سالرنیتانا با تمجید از هم‌تیمی سابقش اضافه کرد:« او یک روبات است و تعداد گل‌هایی که به ثمر می‌رساند و ثباتی که از زمان بازی با من و روبن دارد اتفاقی نیست. او قهرمانی واقعی است و شایسته دریافت توپ طلای سال 2021 بود.»
او با اشاره به توانایی‌های دوشان ولاهوویچ در زمین گفت:« این دو بازیکن قدرت و ذهنیتی شبیه به هم دارند. ولاهوویچ هم مانند تمام قهرمانان سختکوش است و هرگز تسلیم نمی‌شود. او باید با ایده پیشرفت هر روزه به همین روند و تمریناتش ادامه دهد. دوشان جوان است اما اهداف بزرگی دارد. او باید به فشار یوونتوس و باشگاه بزرگی که باید در هر بازی پیروز شود عادت کند.»

برچسب‌ها: بایرن مونیخ یوونتوس ریبری لواندوفسکی ولاهوویچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

84 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi