خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینا احتمال جابجایی برناردسکی و پیاتسا را در نظر گرفته

فیورنتینا احتمال جابجایی برناردسکی و پیاتسا را در نظر گرفته
ویولا قصد فروش بهترین ستاره تیمش به رقیب دیرینه را ندارد اما ممکن است با ورود مارکو پیاتسا به این انتقال، شرایط تغییر کند.
طرفداری- فدریکو برناردسکی یکی از اهداف اصلی ماروتا در این تابستان است. این بازیکن خوش استیل، تمدید قرار داد با باشگاه فلورانسی را رد کرده و چند روز پیش اعلام کرد هر بازیکنی آرزوی بازی در پیراهن یوونتوس را دارد. حال علاقه فیورنتینا به مارکو پیاتسا ممکن است از پیچیدگی این انتقال کم کند.

به گزارش لانازیونه فلورانس، عدم تمایل برناردسکی به تمدید قرارداد و ترس از دست دادن این بازیکن به صورت آزاد، ممکن است فیورنتینا را مجبور به فروش این بازیکن نماید. یوونتوس پیشنهادی به ارزش 40 میلیون یورو به اضافه چند میلیون یورو پاداش به بنفش ها ارائه کرده است اما فیورنتینا خواستار 50 میلیون یورو است که حداقل 40 میلیون یوروی آن باید به صورت نقد و بدون هیچ شرطی پرداخت شود. ممکن است در نهایت دو باشگاه به توافقی در حدود 45 میلیون یورو دست پیدا کنند. (40+5 میلیون یورو شرطی)

اما پانتالئو کوروینو، مدیر ورزشی ویولا یک احتمال دیگر را در نظر گرفته است. فیورنتینا به مارکو پیاتسا وینگر کروات یووه علاقه دارد. پیاتسا که فصل موفقی را در تورین پشت سر نگذاشت، در حال حاضر به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از میادین دور است. قیمت این بازیکن حدود 20 میلیون یورو برآورد می شود که با ورود وی به انتقال برناردسکی، یوونتوس می تواند هزینه انتقال این مهاجم ایتالیایی را کاهش دهد. از طرفی با جذب دو وینگر جدید، ممکن است یوونتوس به فروش این بازیکن خوش تکنیک و 22 ساله رضایت دهد.

برچسب‌ها: پیاتسا برناردسکی یوونتوس فیورنتینا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 2

323 آوارگان شهر1396/04/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi