خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

آلبا: از انریکه کینه‌ای به دل ندارم

آلبا: از انریکه کینه‌ای به دل ندارم
دفاع چپ اسپانیایی بارسلونا گفت با وجود ناراحتی از نیمکت‌نشین شدنش در فصل گذشته از سرمربی سابقش کینه‌ای به دل نگرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوردی آلبا دفاع چپ بارسلونا که در فصل گذشته مقطعی از فصل به صلاحدید لوئیس انریکه نیمکت‌نشین شد و در پایان فصل هم اخباری درباره بروز اختلاف میان وی و سرمربی سابق کاتالان‌ها منتشر شد، گفت وداعی دوستانه با سرمربی سه فصل اخیر آبی‌واناری‌ها داشته است.

آلبا به نشریه موندو دپورتیوو گفت: در مورد لوئیس انریکه همه چیز به خوبی تمام شد. خب باید پذیرفت که شما با یک مربی بیش از سایر مربیان رابطه دوستانه دارید. او تصمیم گرفت من باید بیشتر از فصول قبل نیمکت‌نشین شوم اما من با هیچ کسی دشمنی ندارم و با همه کنار می‌آیم. من هرگز با کسی مشکل نداشته‌ام.

آلبا ادامه داد: شخصیت من گاهی اوقات بسیار سرسخت می‌شود اما آنهایی که مرا می‌شناسند می‌داند که من کینه‌توز نیستم. میان من و انریکه هم مشکلی نبود.

برچسب‌ها: آلبا بارسلونا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 Mr Mehdi1396/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi