خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

آلبا: از آمدن وراتی و پائولینیو به بارسلونا استقبال می کنیم

آلبا: از آمدن وراتی و پائولینیو به بارسلونا استقبال می کنیم
جوردی آلبا از بی احترامی برخی به خود گله دارد اما به ترک بارسلونا فکر نمی کند.
جوردی آلبا، مدافع چپ 28 ساله و اسپانیایی باشگاه بارسلونا در خصوص موضوعات مختلفی صحبت کرد.

در گفتگویی مفصل با روزنامه موندو دپورتیوو، آلبا در رابطه با برخی پیش آمد ها در فصل گذشته برای وی و وضعیت بارسلونا در فصل پیش رو این گونه صحبت کرد:

شروع فصل، همکاری با ارنستو والورده و روابط با لوئیز انریکه؟

شور و شوق زیادی برای آغاز فصل جدید دارم و خوش بینم که اوضاع خوب پیش برود. دلایل زیادی برای اشتیاق ما وجود دارد و یکی از اصلی ترین آن ها آمدن مربی جدید است. می خواهیم شروع خوبی داشته باشیم و برتری خود را از روی اول ثابت کنیم. ارنستو والورده را قبول دارم و با توجه به شنیده هایم او مربی و انسان فوق العاده ای است. آریتز آدوریز، هم بازی سابق من در والنسیا از کار با والورده بسیار راضی بود و صحبت های وی مرا شگفت زده کرد. در بازی های مستقیم با تیم های والورده همیشه کار سختی داشتیم. اکنون والورده و کادرش کنار ما هستند و ما به کار آن ها اعتماد داریم. لوئیز انریکه؟ من هیچ گاه مشکلی با لوئیز انریکه نداشته ام. بین ما هیچ کینه توزی نبود، تنها او تصمیم می گرفت چه کسی در ترکیب اصلی تیم قرار گیرد. همین.

جذب نلسون سمدو و تمدید قرارداد مسی؟

اگر بارسلونا سمدو را جذب کرده به این دلیل است که زمان موفقیت را فرا رسیده و بازیکن را مناسب تیم خود می داند. من فکر می کنم او بسیار خوب است و می تواند به سرعت با تیم تطبیق یابد. امیدوارم او در بهترین شرایط برای رسیدن به موفقیت رقابت کند. در خصوص مسی همه چیز واضح است. او بازیکنی خاص برای ماست و قدرت تیم را افزایش می دهد. او در داخل زمین و در رختکن تیم یک لیدر محسوب می شود و کارش را به درستی انجام می دهد. تمدید قرارداد او اتفاق بیسار خوبی بود. ما از درک متقابلی نسبت به هم برخوردار هستیم.

برگزاری سه ال کلاسیکو در تابستان، چه حسی دارید؟

همواره دیدار با رئال مادرید مهم است. به طور واضح اهمیت دو بازی سوپر جام نسبت به مسابقه تدارکاتی بیشتر است. هر دو تیم می خواهند عنوان قهرمانی سوپر جام اسپانیا را به دست آورند. در پیش فصل هدف ما این است که طبق آنچه که مربی می خواهد سریعا هماهنگ شویم و به مرز آمادگی کیفی برای دیدار سوپر جام برسیم. دو قهرمانی فصل گذشته رئال مادرید اکنون فشاری به ما نمی آورد. موفقیت آن ها باب میل ما نیست. آنچه که در فوتبال مهم است وضعیت حال است و به گذشته خیلی نباید توجه کرد.

پیشنهادات و جدایی از بارسلونا یا اخبار معاوضه با تئو هرناندز؟

طبیعتا زمانی که شما در باشگاهی مانند بارسلونا بازی می کنید، خیلی ها از باشگاه های دیگر شما را می خواهند. این مورد برای بازیکنانی که زمان بازی کمتری به آن ها برای بازی کردن می رسد، بیشتر رخ می دهد. فصل پیش اوضاع به سود من نبود اما به جدایی از تیم فکر نکردم، چون این باشگاه را مثل خانه ام می دانستم. در بارسلونا هواداران من را دوست دارند و من نیز از بودن کنار هم بازیانم شاد هستم. با نظر مربی تیم، در فصل گذشته بازی های مهمی را از روی نیمکت دنبال کردم، با این حال با تغییر مربی من نیز به آینده نگاه می کنم و می خواهم عملکرد مثبتی در تیم داشته باشم. معاوضه با تئو هرناندز؟ گاها به شما به اندازه کافی احترام گذاشته نمی شود. برای من نیز این وضعیت پیش آمد، با این حال من خیلی به آن اهمیت ندادم. اکنون می دانم مورد تایید کادرفنی جدید تیم هستم. حدود 20 سال است که فوتبال بازی می کنم و بازیکن بی تجربه ای نیستم. هضم انتقال قرضی به اتلتیکو مادرید آسان نبود. با احترام به هواداران اتلتیکو، آن ها باشگاه بزرگی هستند اما اصلا علاقه ای به ترک خانه ام نداشتم و ندارم.

جوردی آلبا

در خصوص علاقه بارسلونا به جذب بازیکنانی نظیر مارکو وراتی و پائولینیو؟

وراتی بازیکن کاملی است و امضای قرارداد با او اتفاق بزرگی به حساب می آید. از نظر فنی فوق العاده است و می تواند در خط میانی به ما کمک کند. بازیکنانی مثل ژاوی، اینیستا و بوسکتس خیلی بزرگ هستند و غیر قابل مقایسه هستند. من با ژاوی که گفته بود وراتی به درد بارسلونا می خورد، هم نظر هستم. پائولینیو را خیلی خوب می شناسم. او یک بازیکنی دفاعی است که بازی با توپ را خیلی خوب بلد است. او بازیکن جالبی است و فعلا در فوتبال چین فعالیت دارد، اما اگر بارسلونا او را بخواهد فکر می کنم برای کمک به اینجا بیاید.

برچسب‌ها: بارسلونا آلبا پائولینیو وراتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

165 امیر یه بارسایی1396/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi