خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

سمدو:‌ به لطف رونالدینیو، به بارسلونا علاقمند شدم

سمدو:‌ به لطف رونالدینیو، به بارسلونا علاقمند شدم
سمدو در اولین مصاحبه با تلویزیون بارسا، بیشتر خودش را معرفی کرد.
نلسون سمدو، دفاع راست پرتغالی و ملی‌پوش بارسلونا فاش کرد که علاقه‌اش به این باشگاه با دیدن بازی‌های رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی سابق کاتالان‌ها کلید خورد.

به گزارش سایت رسمی بارسلونا، سمدوی 23 ساله که به تازگی از بنفیکا به جمع شاگردان ارنستو والورده اضافه شده، برای اولین بار رو در روی خبرنگار باشگاه، با بارسا تی وی به گفتگو نشست. در این گفتگوی نسبتا مفصل (که احتمالا به زودی نسخه کاملش منتشر خواهد شد)، سمدو بیشتر خودش را معرفی و فاش کرد که چگونه به بارسا علاقمند شده است:

من یک انسان صاف و ساده هستم. معمولی زندگی می‌کنم. دوست دارم همیشه در کنار خانواده‌ام باشم و با آنها به تماشای فیلم بنشینم. معمولا در روابطم با دیگران، ابتدا کمی خجالتی هستم اما به مرور اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنم و ارتباطم با طرف مقابل بهتر می‌شود. من معمولا با همه گرم می‌گیرم. به لطف بازی‌های رونالدینیو گائوچو، به این باشگاه علاقمند شدم. بزرگ‌ترین رویایم هم این است که تمام جام‌های ممکن را برای بارسلونا ببرم.

برچسب‌ها: بارسلونا سمدو رونالدینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

154 امیر یه بارسایی1396/04/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi