خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار نفت تهران
اتحاد نفت تهران
23
1,466

نفت منحل می‌شود تا صبا برگردد و ذوب آهن آسیایی شود؟

نفت منحل می‌شود تا صبا برگردد و ذوب آهن آسیایی شود؟
نفتی ها مدعی هستند برخی مسئولان بانفوذ در قم رایزنی ها و لابی هایی با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ داشتند تا صبا به لیگ برتر بازگشته و با این اتفاق نفت از لیگ کنار گذاشته شود و شرایط برای آسیایی شدن ذوب آهن هم فراهم شود.

فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ هم اعلام کرده بود باید مشکل مالکیت و بدهی های نفت حل شود در غیر این صورت این تیم در مسابقات شرکت داده نمی شود.

این اظهار نظر با واکنش تند علی کریمی روبرو شود و این مربی با وجود این که ممکن است در نفت نماند اعلام موضع کرد و گفت مگر فقط نفت بدهی دارد که این مسائل را مطرح می کنند و با بدهی دیگر تیمها کاری ندارند.

کریمی حتی مدعی شده بود یک تیم لیگ یکی به شکل لیگ برتری بسته شده و در حال تمرین است و به نظر می رسد منظور کریمی صبای قم بوده است. مسئولان صبا نیز مدعی هستند که هیچ رایزنی در این باره نداشته اند، در حالی که تنها چند روز پس از اتمام لیگ اخباری در این زمینه به گوش می رسید.

سخنگوی باشگاه نفت در واکنش به این مسئله گفته «چون تیم نفت تهران از حمایت مسئولان استانی و شهری برخوردار نیست و در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نماینده ندارد برخی تصور می کنند بهترین گزینه است تا کنار گذاشته شود و با لابی ها و رایزنی های غیرفوتبالی صبا به لیگ برتر بازگردد و سهمیه آسیایی به تیم اصفهانی برسد.»

به نظر می رسد نفت طی روزهای آتی آبستن حوادث مهمی خواهد بود و باید منتظر ماند و دید چه سرنوشتی در انتظار این تیم خواهد بود.

برچسب‌ها: نفت تهران صبای قم ذوب آهن اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

205 رئال تیتانز1396/04/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi