خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

دیدار تدارکاتی شاگردان دایی با ذوب‌آهن

دیدار تدارکاتی شاگردان دایی با ذوب‌آهن
وبسایت رسمی برنامه نود - دو بازیکن خارجی برای شرکت در تمرینات تیم فوتبال نفت تهران به ایران آمده‌اند و به‌زودی در مراحل آماده‌سازی این تیم شرکت می‌کنند.

به گزارش وب سایت نود، تمرینات تیم نفت در اردوی این تیم در سرعین در جریان است و شاگردان علی دایی پس از لغو دیدار دوستانه تیم‌شان با صبای قم، عصر امروز (سه‌شنبه) در دومین دیدار تدارکاتی خود در سرعین به مصاف تیم پدیده پارس‌آباد قهرمان لیگ استانی خواهند رفت.

نفتی‌ها از فردا تا صبح روز جمعه تمرینات خود را در این اردو ادامه خواهند داد و عصر جمعه راهی تهران می‌شوند. شاگردان دایی چهارشنبه دو جلسه، پنجشنبه یک جلسه و صبح جمعه یک جلسه تمرین می کنند و عصر جمعه به سمت تهران پرواز خواهند کرد. این اردو بعد از ۲۴ جلسه تمرین و دو بازی تدارکاتی به پایان می رسد.

* طی توافقی که علی دایی و یحیی گل‌محمدی با یکدیگر داشته‌‌اند، تیم نفت روز یکشنبه ۱۴ شهریور ماه تیم‌های نفت و ذوب‌آهن در تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یک هافبک بلژیکی و یک دروازه‌بان اهل بالکان برای شرکت در تمرینات تیم نفت به ایران آمده‌اند و به‌زودی در اردوی این تیم حاضر خواهند شد.

برچسب‌ها: ذوب آهن اصفهان نفت تهران دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

166 فرازمینی ها1395/06/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi