خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,051

فردا، روز سرنوشت ساز برای وراتی و بارسلونا

فردا، روز سرنوشت ساز برای وراتی و بارسلونا
مارکو وراتی، ستاره جوان پاری سن ژرمن علاقه مند به پیوستن به بارسلونا است ولی شرایط جدایی او از پاری سن ژرمن هنوز مهیا نیست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پاری سن ژرمن تمایلی به فروش وراتی ندارد و از همین رو وارد مذاکره با دیگر باشگاه ها نمی‌شود.  آنها قصد دارند وراتی را سال های سال در تیمشان حفظ کرده و از استعداد فوق العاده او بهره ببرند. از سوی دیگر بارسلونا نیز به شدت خواهان جذب وراتی است و آنها ستاره ایتالیایی را بهترین گزینه برای تقویت خط هافبک خود می‌دانند.

طبق ادعای روزنامه اسپورت، خود وراتی نیز تمایل دارد به بارسا بپیوندد و از حضور در پاری سن ژرمن خسته شده است. او به دنبال چالش های جدیدی خواهد بود و بارسلونا برای او تیمی ایده آل است. اما تکلیف حضور او در بارسا، فردا مشخص خواهد شد.

تمرینات پیش فصل پاریسن ژرمن روز سه شنبه آغاز می‌شود و تمامی بازیکنان موظف هستند در این تمرینات حضور بیابند. بارسا امیدوار است با غیبت وراتی در تمرینات، پی اس جی را وادار به مذاکره و فروش وراتی کند. حال در صورتی که وراتی در تمرینات فردا ظاهر نشود، مشخص می‌شود که موضوع پیوستن او به بارسا کاملا جدی است و او تمایل زیادی برای این کار دارد. در صورت حضور نیز مشخص خواهد شد که او نمی‌خواهد با پی اس جی دچار اختلافی شود.

برچسب‌ها: بارسلونا وراتی پی اس جی پیوستن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

217 آرژانتین....1396/04/12

Damash Rasht: خدا کنه بیاد بارسا خیلی خوب میشه

12 تیر (14:53)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi