خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

امباپه: مسی در همه چیز شماره یک است

امباپه: مسی در همه چیز شماره یک است
ستاره جوان پی اس جی در مصاحبه جدید خود به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و موفق شد با بارسا فاتح لالیگا شود و شنبه آتی فینال کوپا دل ری برابر والنسیا را پیش رو دارد. هرچند ناکامی در لیگ قهرمانان برای او و آبی اناری ها بسیار گران تمام شد.

مسی همچنین شانس اول تصاحب کفش طلاست. او 36 گل برای بارسا در لالیگا به ثمر رساند و کیلیان امباپه با 32 گل او را تعقیب می کند. با توجه به اینکه امباپه تنها برابر رن فرصت برای جبران این عقب افتادگی را دارد، بعید به نظر می رسد مسی کفش طلا را از دست بدهد.

فوق ستاره آرژانتینی تا به اینجا در 49 بازی برای بارسا در همه رقابت ها، موفق به زدن 50 گل شده و 22 پاس گل نیز داده است. او این فرصت را دارد تا ماه آینده با تیم ملی آرژانتین برای قهرمانی کوپا آمه ریکا 2019 رقابت کند. مسی را بسیاری شانس اول توپ طلا می دانند. او سال گذشته در رده بندی نهایی پنجم شد.

کیلیان امباپه هم چنین عقیده ای دارد و در تمجید از مسی گفت:« از نظر من او شانس اول تصاحب توپ طلاست. بارسا به شکل بدی از لیگ قهرمانان کنار رفت ولی بعید می دانم این قضیه تاثیری روی شانس مسی در تصاحب توپ طلا بگذارد. او در همه چیز شماره یک است اما من هم نگران چیزی نیستم و معتقدم رقابت برای توپ طلا تا ماه دسامبر ادامه خواهد داشت و امیدم را از دست نمی دهم.»

برچسب‌ها: امباپه مسی بارسلونا پی اس جی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

12 0

217 بارسلونا 13881398/02/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi