خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

خانواده دلاواله می خواهد از هواداران انتقام بگیرد

خانواده دلاواله می خواهد از هواداران انتقام بگیرد
این طراح مد که بزرگ شده شهر فلورانس و هوادار تیم فیورنتینا می باشد، مدعی شده پیش از این و قبل از خانواده دلاواله برای خریداری باشگاه فیورنتینا اقدام کرده ولی با او مخالفت شده است. ضمن اینکه خانواده دلاواله هم که به منافع مالی مورد نظر خود در فلورانس نرسیده اند، قصد دارند با فروش ستارگان تیم، برای خود درآمد زایی کرده و بدین ترتیب از هواداران به دلیل اعتراضشان انتقام بگیرند. متن کامل صحبت های کاوالی به شرح زیر است:

"برادران دلاواله می خواهند بار مسئولیت را از دوش خود بردارند و کار ها را به کوروینو سپرده اند. آنها فیورنتینا را خریدند تا بتوانند با کمک برخی افراد که روی قول های خود نماندند، در کار مشاوره املاک معامله هایی انجام دهند که موفق نشدند. حالا همه چیز را به کوروینو سپرده اند تا بتواند با فروش بازیکنان برای آنها درآمد زایی کند. آنها فکر می کنند در فلورانس قربانی شده اند ولی نمی توانند عشق مردم به تیم را درک کنند."

"مردم به من می گویند که باشگاه را بخرم. کاش می توانستم، ولی من به خاطر برخی مسائل فرد محبوبی نیستم. حتی در زمان ورشکستگی چکی گوری هم تلاش کردم ولی شهردار حاضر به همکاری با ما نشد. اما بعد از 3 روز فهمیدم که خانواده دلاواله باشگاه را خریده است. یک خانواده ای که هیچ درکی از فوتبال و مسائل ورزشی ندارد. همچنین رویا هایی مثل ساخت ورزشگاه جدید دارند که هرگز اتفاق نخواهد افتاد."

"هر روز داستان فروش یکی از ستارگان تیم را می شنویم و قهرمان هایی که به تیم های رقیب می روند. من نمی دانم پایان این تراژدی غم انگیز و شرم آور کجا خواهد بود. امروز دیدم که برنادرسکی در حال مذاکره با تیم یوونتوس می باشد، کالینیچ به میلان می رود و بورخا از تیم های زیادی پیشنهاد دارد، بازیکنی که به سختی می توان جانشینی برای او پیدا کرد. در مقابل، کوروینو سعی می کند با بازیکن های کم نام و نشان جای آنها را پر کند. و آیا کافیست ؟!"

"آنها می خواهند همه بازیکنان، حتی دروازه بان ها را نیز به بالاترین پیشنهاد بفروشند تا پول هایی که برای ما هواداران "نا سپاس" و "مزخرف" هزینه کرده اند را پس بگیرند!! به سختی می توان آینده را پیش بینی کرد، چون کسی نمی تواند برای تیمی که وجود ندارد، سرمایه گذاری کند. شاید آنها با این کار ها می خواهند از هوادارانی که در ورزشگاه اعتراض می کردند، انتقام بگیرند. شاید آنها می خواهند بار دیگر تیم را نابود کنند، درست مانند همان زمانی که تیم منحل شده را خریداری کردند."

برچسب‌ها: فیورنتینا دلاواله ها والرو برناردسکی کالینیچ فلورانس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 1

265 نام خلاف8259641396/04/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi