خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
کالینیچ
37

کالینیچ: از پیوستن به میلان خوشحالم

3 0

فیورنتینا   1396/06/01

نیکولا کالینیچ با انتقالی قرضی که بند خرید اجباری نیز در آن گنجانده شده به میلان پیوست تا یکی دیگر از خرید های پرشمار میلان باشد. این مهاجم گلزن پس از امضای قرارداد در اولین مصاحبه اش به عنوان بازیکن میلان گفت: از پیوستن به میلان خوشحالم. تمام تلاشم را برای این تیم انجام خواهم داد. گلزنی مقابل تیم های بزرگ؟ باید به این رویه ادامه دهم. شماره پیراهن 7؟ سیلوا شماره 9 را برداشته بود و من هم شماره 7 را انتخاب کردم.

ناراحتی فیورنتینا از شوخی مدیر میلان در مراسم معارفه کالینیچ

3 0

فیورنتینا   1396/06/01

در مراسم معارفه نیکولا کالینیچ به عنوان بازیکن میلان، ماسیمو میرابلی، مدیرورزشی روسونری با این بازیکن شوخی کرد که ظاهرا به مذاق سران ویولا خوش نیامد و همین امر سبب شد بیانیه ای منتشر کنند.میرابلی در موقع امضای قرارداد به شوخی به کالینیچ گفت: در هر بازی گلزنی کن در غیر اینصورت به تیم قبلی ات برمی گردی.که هردو به این موضوع خندیدند. حال سران فیورنتینا موضوع را فراتر برده و بیانیه ای منتشر کردند. مدیر باشگاه میلان ...

کالینیچ: از کودکی طرفدار میلان بودم

2 0

فیورنتینا   1396/06/01

مهاجم گلزن و فرصت طلب فیورنتینا، در انتقالی قرضی و با بند خرید اجباری به مبلغ ۲۵ میلیون یورو به میلان پیوست. حال کالینیچ در مصاحبه با نشریه گاتزتا دلو اسپورت، کالینیچ فاش می کند از کودکی طرفدار دیاولو بوده است. در کودکی، مانند کل خانواده ام طرفدار میلان بودم. الان خیلی خوشحالم که رویایم به واقعیت پیوست. برادر و مادرم از عاشقان واقعی میلان هستند اما تمام خانواده ما، این حس را نسبت به میلان دارند. شاید به خاطر ...

رسمی؛ نیکولا کالینیچ به میلان پیوست

15 4

فیورنتینا   1396/05/31

کالینیچ مهاجم جدید میلان خواهد بود.طرفداری- نیکولا کالینیچ، مهاجم گلزن و فرصت طلب باشگاه فیورنتینا به میلان پیوست.باشگاه میلان تایید کرد کالینیچ پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی، با امضای قراردادی چهارساله به این تیم پیوسته است. گفته می شود این قرارداد به صورت قرضی و با بند خرید اجباری خواهد بود.

کالینیچ فردا در تست های پزشکی میلان شرکت می کند

7 0

فیورنتینا   1396/05/29

مهاجم جدید دیاولو، فردا از فلورانس خواهد رسید.طرفداری- کالینیچ فاصله ای تا پیوستن به میلان و رسیدن به آرزویش ندارد.به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، نیکولا کالینیچ، یکی از گلزن ترین و فرصت شناس ترین مهاجمان فصول اخیر سری آ، با قراردادی قرضی که بند خرید اجباری نیز در آن گنجانده شده، به میلان خواهد پیوست. فردا او در شهر میلان حضور خواهد یافت تا ضمن گذراندن تست های پزشکی، قرارداد خود را با روسونری ثبت کند.

فوری؛ فیورنتینا پیشنهاد میلان برای کالینیچ را پذیرفت

8 0

فیورنتینا   1396/05/28

مهاجم کروات ویولا را باید بازیکن جدید میلان بدانیم.طرفداری- پس از آن که پیشنهاد اورتون سران فیورنتینا را وسوسه کرد، میلان دوباره با ویولا مذاکره کرد و پس از چندساعت، انتقال کالینیچ به دیاولو را باید قطعی بدانیم.به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پیشنهاد میلان قرضی با بند خرید اجباری به مبلغ 25 میلیون یورو بود که مورد قبول ویولا قرار گرفت. حال کالینیچ برای شرکت در تست های پزشکی روسونری راهی شهر میلان خواهد شد.

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi