خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فوری؛ یوونتوس با برناردسکی به توافق شخصی رسید

فوری؛ یوونتوس با برناردسکی به توافق شخصی رسید
تورین می خواهد به برناردسکی خوش آمد بگوید.
طرفداری- فعالیت رسمی ماروتا در نقل و انتقالات شروع شده است. یوونتوس پس از سال ها دوباره می خواهد انتقالی جنجالی را در فلورانس تجربه کند. هواداران این تیم به دنبال یک روبرتو باجوی دیگر هستند، بازیکنی که جانلوییجی بوفون اصرار دارد بیانکونری باید با او قرارداد امضا کند. اتفاقی که حالا محتمل تر از هر زمان دیگری است.

فدریکو برناردسکی، ستاره جوانان ایتالیا در یورو ۲۰۱۷، از تمدید قرارداد با فیورنتینا سرباز زده است و این خبر را امروز مدیر این باشگاه اعلام کرد. داستان حتی جدی تر هم شده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، شماره دهِ ۲۳ ساله فوتبال ایتالیا، ساعتی قبل با بپه ماروتا به توافق شخصی رسیده و آماده است قراردادی ۵ ساله با دستمزد ۴ میلیون یورو به اضافه پاداش را به امضا برساند.

حالا دو باشگاه باید با هم به توافق برسند. پیشنهاد اولیه یوونتوس برای برناردسکی، ۴۰ میلیون یورو به اضافه ۳ میلیون یورو پاداش خواهد بود اما فیورنتینا احتمالا خواهان پاداش بیشتری می شود. بیانکونری شاید بازیکنانی مثل رینکون یا استورارو را در معامله قرار دهد. یهودای جدید فلورانس؟

برچسب‌ها: برنادسکی یوونتوس فیورنتینا نقل و انتقالات سری آ ایتالیا توافق

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

609 .p.s.g1396/04/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi