خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فیورنتینا
اتحاد فیورنتینا
28
1,340

فیورنتینای متفاوت در انتظار هواداران ویولا؛ انقلابِ بنفش

فیورنتینای متفاوت در انتظار هواداران ویولا؛ انقلابِ بنفش
تهران- ایرنا- تیم فوتبال فیورنتینا برای فصل بعد احتمال تغییرات زیادی را در ترکیب خود خواهد داشت و چند بازیکن مهم از فلورانس خواهند رفت.
شب گذشته(یکشنبه) فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ رقابت‌های سری آ ایتالیا به اتمام رسید و تیم فیورنتینا در نهایت به عنوان دهمی دست پیدا کرد. بنفش‌ها در آخرین گام با نتیجه سه بر یک از سد تیم قعرنشین اسپال گذشتند و فصل را با برد به اتمام رساندند.
ویولا در حالی به رده دهمی قناعت کرد که در این فصل با حضور مالک متمول آمریکا-ایتالیایی‌اش یعنی روکو کومیسو به دنبال سهمیه اروپایی بود اما در عمل چنین اتفاقی رخ نداد و فیورنتینا خیلی زود از کسب سهمیه ناامید شد و اگر درخشش هفته‌های پایانی این تیم نبود باید آنها را دوباره در رده‌ای مانند فصل پیش می‌دیدیم.
فیورنتینا نسبت به فصل قبل ۶ رده صعود داشت اما با این وجود پس از همان فصل بدترین عنوان خود را در هشت فصل اخیر به ثبت رساند. تیم پرطرفدار منطقه توسکانی در ۹ دیدار پایانی تنها یک شکست برابر رم داشت که آن هم با اشتباهات داوری همراه شد و همین مساله باعث شد تا باشگاه در تصمیمی عجیب و دور از انتظار، قرارداد پپه یاکینی را برای یک فصل دیگر به عنوان سرمربی تمدید کند.
یاکینی در اواسط فصل به جای وینچنزو مونتلا هدایت فیورنتینا را به عهده گرفت. مونتلا که یک دوره طلایی را در آرتیمیو فرانکی پشت سر گذاشته بود، در دومین دوره حضورش نتوانست انتظارات را برآورده کند و شکست چهار بر یک مقابل رم باعث شد تا از کار برکنار شود. انتخاب یاکینی در همان زمان هم چندان به مذاق هواداران خوش نیامد اما این سرمربی به کارش ادامه داد و سرانجام قراردادش تا فصل بعد تمدید شد. کومیسو بعد از بازی برابر اسپال این قضیه را تایید کرد و شایعه عجیب انتخاب ده‌روسی به عنوان سرمربی تیم را رد کرد.
فیورنتینا برای فصل بعد احتمالا با تغییرات زیادی روبرو می‌شود. این تیم مانند همیشه بازیکنان جوان و باکیفیت خوبی را به فوتبال ایتالیا و اروپا شناسانده و حالا این جوان‌ها به دنبال تغییر فضا و حضور در تیمی هستند که در قاره سبز بتوانند برای کسب جام رقابت کنند. مهمترین بازیکن در این بین فدریکو کیه‌زا هست. ستاره ویولا و بازیکن تیم ملی ایتالیا که فصل را به خوبی به پایان رساند و با ۱۱ گل بهترین گلزن تیم شد مانند فصل قبل قصد جدایی دارد و این بار باشگاه قرار نیست جلوی او را بگیرد. رییس باشگاه اعلام کرده او را به قیمت، خواهد فروخت.
به جز کیه‌زا در خط دفاعی نیز ۲ بازیکن ممکن است فلورانس را ترک کنند. نیکولا میلنکوویچ صربستانی مورد توجه اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی است و نگه داشتن او در فیورنتینا کار بسیار دشواری خواهد بود. جرمن پتزلا، کاپیتان ۲۹ ساله و آرژانتینی فیورنتینا دیگر بازیکنی است که ممکن است پیراهن بنفش را از تن دربیاورد. پتزلا فصل قبل هم از میلان پیشنهاد داشت اما ترجیح داد در فلورانس بماند. حالا بازهم چند پیشنهاد جالب به مدیربرنامه‌های او رسیده و خیلی محتمل است که شاهد جدایی این بازیکن ملی‌پوش باشیم چرا که سن و سال او به گونه‌ای است که شاید دیگر چنین پیشنهادهای جذابی برایش در راه نباشد. البته پتزلا می‌تواند با ماندن در جمع بنفش‌ها همچنان بازوبند کاپیتانی را بر بازو ببندد و به یکی از بزرگترین بازیکنان تیم در سال‌های آتی نزد هواداران تبدیل شود.
گائتانو کاستروویلی، بارتلومی دراگوفسکی و دوشان ولاهوویچ سه بازیکن دیگر تیم فیورنتینا هستند که با توجه به عملکرد و سن و سالشان مشتری‌هایی خواهند داشت. کاستروویلی خصوصا در زمان مونتلا درخشش خاصی داشت و حتی به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شد. دراگوفسکی در درون دروازه ویولا نمایش کم‌نقصی داشت و جزو استعدادهای بزرگ دروازه‌بانی به حساب می‌آید. ولاهوویچ نیز با وجود نمایش پرنوسانش از پتانسیل بالایی برخوردار است و شاید برای بیشتر به میدان رفتن، قرض هم داده شود.

برچسب‌ها: فیورنتینا سری آ ایتالیا نقل و انتقالات

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

155 ⭐ Fc Taha ⭐1399/05/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi