خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,573

گلزنی مسی به ایران و نیجریه بی ارزش بود

گلزنی مسی به ایران و نیجریه بی ارزش بود
ال چیرینگیتو دی خوگونس، پربیننده ترین برنامه ورزشی کشور اسپانیاست که از شبکه لاسستا پخش می شود.
برنامه ای که مجری آن جوزپ پدره دل است و از یکشنبه تا پنجشنبه با حضور کارشناسان مشهور اسپانیا روی آنتن می رود. این برنامه شب گذشته میزبان مارتین لیبرمن، مجری آرژانتینی شبکه فاکس اسپورت و بزرگترین منتقد لیونل مسی بود.
در برنامه دیشب، کارشناسانی چون کیم دومنک و خورخه دی الساندور از بارسلونا و نیز کارشناسان رئالی نظیر خوانما رودریگز، ادو اگیره و سرجیو سانچس حضور داشتند.
این برنامه از حیث مناظره بین لیبرمن و کارشناسان بارسایی، جذابیتی فوق العاده داشت و لیبرمن به دفاع از انتقادات خود از مسی پرداخت.
دومنک معتقد بود که مردم آرژانتین قدر مسی را نمی دانند و در عوض باید سرتاپای او را طلا بگیرند اما لیبرمن اعتقاد داشت که مسی هرگز نتوانسته انتظاراتی که از او می رود را در تیم ملی برآورده سازد.
او در بخشی از صحبت های خود گفت:« ستایش از مسی؟ چه ستایشی؟ مسی خوب بازی می کند ولی چه فایده؟ او در تیم ملی کار خاصی انجام نداده است. گلزنی در جام جهانی به ایران و نیجریه که ارزشی ندارد.
ما در سه فینال حاضر بوده ایم و مسی در آن بازی ها کاری انجام نداد و تنها مقابل شیلی کمی خوب بازی کرد. فینال جام جهانی و دو فینال کوپا امه ریکا، بهترین میادین برای مسی بود تا ارزش های خود را اثبات کند.

برچسب‌ها: مسی آرژانتین ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

8 0

112 باشگاه گرگر سیت1396/03/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi