خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,043

فریب تعداد گل های نیمار را نخورید

فریب تعداد گل های نیمار را نخورید
عملکرد نیمار جونیور توسط اسکای اسپورتس با آنالیز گیلم بالاگ و آدام بیت ما را به جزئیات دقیق تری از عملکرد نیمار و مسی رهنمون می کند.

با بررسی آنالیز پیش رو پیشاپیش می توان یک چیز را بیان کرد. گل تعداد گل های کم نیمار را نخورید چون در دنیای فوتبال فعلا تنها مسی بالاتر از اوست!

نیمار در دیدار مقابل اسپانیول در دربی کاتالونیا پس از سپری کردن سه جلسه محرومیت بابت اتفاقات دیدار مقابل مالاگا و تشویق داور به میادین بازگشت و قطعا حضور او نقش پر رنگی را در انتهای فصل برای بارسلونا بازی خواهد کرد تا آبی اناری ها مجددا رئال را در حسرت فتح آن بگذارند.

بارسلونا در غیاب نیمار با برتری در الکلاسیکو قهرمانی در لالیگا را زنده کرد اما نقش نیمار تا چه اندازه است؟

درحالی که مسی 33 گل در لالیگا به ثمر رسانده و سوارز با 26 گل در تعقیب اوست و در جایگاه دوم قرار دارد نیمار هنوز تعداد گل هایش را دو رقمی نکرده درحالی که تنها 3 بازی تا انتهای فصل برایش باقی مانده است.

پس از گذر از مرز 20 گل در دو فصل اخیر در لالیگا، عملکرد او در فصل جاری به عنوان گامی رو به عقب برای این ستاره برزیلی پنداشته می شود اما واقعا تعداد گل ها تنها فاکتور بررسی عملکردی اوست؟

نیمار در فصل جاری به حق لقب نیمار فداکار را گرفته است و در واقع آمار و ارقام نشان می دهند که او به عنوان یک بازیکن رشد کرده و در مسیر بهتری قرار دارد و در واقع اینگونه برداشت می شود که او هم اکنون پس از مسی بهترین بازیکن جهان است و در رتبه دوم قرار دارد.
چرا؟ نگاه عمیق تری به این قضیه خواهیم داشت

نیمار بیشتر از هر بازیکن دیگری در فصل جاری لالیگا موقعیت گل ایجاد کرده است. حضور او در وینگر چپ و قدرت مانور او در مناطق گسترده چپ و مرکز باعث شده تا او با دریافت توپ های زیاد از سوی هم تیمی هایش بتواند فرصت های زیادی را برای گلزنی ایجاد کند.

نیمار با 84 ایجاد موقعیت بالاتر از ویرا و لئون در صدر قرار دارد.

اما نیمار فواید دیگری نیز دارد. سرعت نفوذ و قدرت دربلینگ او باعث شده تا شخصا هم ضرباتی را به سمت دروازه حریف بزند. درحالی که مسی بهترین دریبل زن باشگاه بارسلونا به شمار می رفت اما هم اکنون این لقب دراختیار ستاره برزیلی باشگاه بارسلوناست

برچسب‌ها: مسی رونالدو نیمار انالیز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

24 1

424 ایرانیان 791396/02/12

باشگاه ختافهههه: رونالدو اوله نه مسی

12 ارديبهشت (22:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi