خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

آلگری:دیبالا و نیمار جای مسی و رونالدو را خواهند گرفت!

آلگری:دیبالا و نیمار جای مسی و رونالدو را خواهند گرفت!
مکس آلگری، سرمربی یوونتوس به تمجید از پائولو دیبالا پرداخت و مدعی شد که او و نیمار شباهت زیادی به نیمار و کریستیانو رونالدو دارند.

به گزارش"ورزش سه"، دیبالا در هفته های اخیر بیشتر نیمکت نشین بوده و جایی در ترکیب اصلی یوونتوس نداشته است. با این حال او شب گذشته مقابل ورونا به میدان رفت و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند تا بیانکونری ها 3-1 پیروز میدان شوند. حال آلگری به تمجید از ستاره آرژانتینی پرداخت و تاکید کرد که نیمار و دیبالا شباهت زیادی به رونالدو و مسی دارند.او گفت:" خیلی مهم بود که گل اول توسط ما به ثمر رسید و به نظر کمی آرامش پیدا کردیم. وقتی مسی و رونالدو مسن شوند، نیمار و دیبالا به جای آنها بهترین بازیکنان جهان خواهند بود. دنیای بزرگی پیش روی دیبالا است و می‌دانم که می‌تواند پیشرفت کند. خوشحالیم، با اینکه بازی خیلی خوبی به نمایش نگذاشتیم. کمی ریسک کردیم و اشتباهاتی داشتیم که منجر به گل حریف شد. ورونا بازی خوبی انجام داد و آنها خوب کار کرده اند و می‌دانستیم که باید نمایش خوبی داشته باشیم. ناپولی هم در سال 2017 عالی بوده و سبک فوتبالی فوق العاده ای داشته است."

برچسب‌ها: الگری یوونتوس دیبالا نیمار مسی رونالدو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 1

767 كالج سالار1396/10/10

استقلال -: دوستان نویسنده سعی کنید قبل از ثبت خبر یه بار بخونید که غلط نداشته باشید تو متن او و نیمار شباهت زیادی به نیمار و .

29 اسفند (18:11)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi