خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,052

ستاره سابق رئال در راه بارسا

ستاره سابق رئال در راه بارسا
ژابی آلونسو یکی از معدود بازیکنانی‌ست که سالها در سه تیم باکیفیت در بالاترین سطح بازی کرده است. او پیراهن لیورپول، رئال‌مادرید و بایرن‌مونیخ را پوشید و پایان فصل هم کفش‌هایش را خواهد آویخت.

آلونسو در آخرین مصاحبه خودش فاش کرد زمانی قرار بوده بارسایی شود اما در نهایت رئالی شد.

ژابی ابتدا در مورد حضورش در بایرن‌مونیخ و بازگشت به سانتیاگو برنابئو گفت: «من در رئال شرایط خوبی داشتم اما می‌خواستم وارد یک چالش جدید شوم و بازی کردن در یک تیم بزرگ اروپایی دیگر را تجربه کنم و به همین خاطر راهی بایرن شدم. دیدار خاصی پیش رو دارم و باید دوباره به برنابئو برگردم. به خاطر می‌آورم احساس رونالدو را وقتی برای نخستین بار به اولدترافورد برگشت تا برابر منچستریونایتد بازی کند. رونالدو حرفه‌ای بود و احساسات خود را کنترل کرد. من هم می‌خواهم در چنین شرایطی به مصاف رئال بروم.»

آلونسو در ادامه باز هم گفت که رافا بنیتس در لیورپول قصد فروش او را داشته و قرار بوده بارسایی هم بشود: «رافا بنیتس وقتی که در لیورپول بازی می‌کردم می‌خواست من را بفروشد. او با گواردیولا وارد مذاکره شد و در نهایت موافقت کرد که من را به بارسلونا بفروشد اما گواردیولا سرانجام به بوسکتس اعتماد کرد و من را نخواست و باید بگویم که تصمیم درستی هم گرفت.»

ژابی آلونسو در پایان در مورد دیدار برگشت بایرن برابر رئال‌مادرید هم اظهار داشت: «گاهی اوقات می‌توان نتایج بازی‌های یک تیم را پیش‌بینی کرد اما تیم‌هایی وجود دارند که می‌توانند هر نتیجه‌ای را خلق کنند. رئال تیمی است که می‌تواند هر نوع گلی را به ثمر رساند. در برابر ناپولی راموس دو گل به ثمر رساند. رئال بازیکنانی که دارد که هر کدام از آنها می‌توانند سرنوشت ساز ظاهر شوند. به نظر می‌رسد که آنها به خوبی راه پیروزی را بلد هستند اما ما هم تیم خوبی هستیم و از آمادگی بالایی برای دیدار برگشت برخوردار هستیم.»

برچسب‌ها: ستاره سابق رئال بارسا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

112 Special Girl1396/01/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi