خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

استفانو پیولی: هدف ما بازگشت به روند پیروزی است

استفانو پیولی: هدف ما بازگشت به روند پیروزی است
استفانو پیولی تاکید دارد اینتر حالا برای ورود به لیگ اروپا تلاش خواهد کرد.

- استفانو پیولی، سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی دیدار با فیورنتینا حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به نقل از سایت رسمی اینتر، پیولی گفت:

می خواهیم ثابت کنیم که می توانیم لیگ را در رده ای بهتر از این به پایان برسانیم. هدف ما بازگشت به روند پیروزی است تا با صعود در جدول به لیگ اروپا راه پیدا کنیم. باید عملکرد خوبی داشته باشیم و بهترین نفرات را انتخاب کنیم. حالا شش ماهی می شود که در حال تعقیب رقبا هستیم اما حقیقت این است که فاصله ما زیاد نیست. برای بازی خوب کیفیت لازم را در اختیار داریم و از حالا تا پایان، بازی های زیادی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.
روی اشتباهات خودمان گل دریافت کردیم، برای موفقیت باید روی این موارد کار کنیم. تمرکز زیاد روی گذشته اشتباه است؛ هر هفته برای رسیدن به بهترین فرم خود تلاش می کنیم. علی رغم چند مشکل تاکتیکی در بازی های اخیر ما حتی نمی توانستیم برای تمام بازی تمرکز خود را حفظ کنیم، عدم دست یابی به این هدف باعث ایجاد مشکل شد.
دربی یک دیدار منحصر به فرد است، با این حال همه برای رسیدن به هدف تمام تلاش خود را به کار گرفتند. شاید باید در مقابل چند ضد حمله عملکرد بهتری ارائه می دادیم، با این حال تمام زوایای آن دیدار را آنالیز کردیم. برای رسیدن به رتبه چهارم 5 امتیاز کم داریم و هنوز یک دیدار رو در رو با لاتزیو باقی مانده است. بازی روز شنبه در برابر تیمی قوی مانند فیورنتینا سخت خواهد بود. بازگشت از فلورانس با 3 امتیاز نتیجه بسیار خوبی است.
میراندا هم برای اینتر و هم برای تیم ملی برزیل کیفیت بالایی به نمایش گذاشت. بار تیم بر عهده یک بازیکن نیست؛ همه بازیکنان باید بهتر شوند. این موضوع در مورد باربوسا هم صدق می کند، من آن قدر خوش شانس هستم که گزینه های زیادی برای بازی دادن در اختیار داشته باشم. هر وقت یک مربی بازیکنان را انتخاب می کند، بعضی ها خوشحال و بعضی ها ناراحت خواهند شد. من باید تصممیات را اتخاذ کنم، همه باید با جدیت به تمرین ادامه داده تا در زمان مناسب به تیم کمک کنند.
من هدایت تیمی را بر عهده دارم که همه بازیکنان آن حرفه ای بوده و برای موفقیت تیم تلاش می کنند. همه تلاش می کنیم تا مطمئن شویم اینتر از تمام پتانسیل خود استفاده می کند. از تلاش های مدیران باشگاه تشکر می کنم، این موضوع در زمان های سخت اهمیت بالایی دارد. خوشحالم که باشگاه از من حمایت می کند. در نهایت تمام مربی ها از روی نتایج تیم مورد قضاوت قرار می گیرند. طی شش سال حضورم در فیورنتینا فراز و نشیب هایی را تجربه کردم. این بازی یک دیدار سخت و پیچیده خواهد بود چرا که تیم های بزرگ ایتالیا در آن جا امتیاز از دست دادند.

برچسب‌ها: پیولی اینتر میلان لیگ ایتالیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

213 استقــلال1396/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi