خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,112

صحبت های زیدان پس از پیروزی برابر لگانس

صحبت های زیدان پس از پیروزی برابر لگانس
زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی ۴-۲ مقابل لگانس در هفته ۳۰ رقابت های لالیگا، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
رئال مادرید میهمان تیم ۱۷ جدولی لگانس بود و در غیاب بسیاری از ستاره های اصلی خود، موفق شد ۳ امتیاز را کسب کرده و با ۷۱ امتیاز به صدرنشینی ادامه دهد. زیزو در پایان بازی گفت:

آسنسیو عملکرد درخشانی داشت و همه ما از کیفیت او آگاه هستیم. همه آنها هنگامی که لحظه انتخاب ترکیب فرا می رسد، کار را برای من سخت می کنند چون همگی عملکرد خوبی دارند. از حالا تا پایان فصل همینطور خواهد بود و ما به همه نیاز خواهیم داشت. همه ما در یک قایق هستیم و همه کمک می کنند. آنها در طول هفته خوب تمرین می کنند و وقتی لحظه انتخاب تیم فرا می رسد می توانم تعدادی از بازیکنان را عوض کنم. ترکیب بسیار قدرتمندی دارم.
تعویض خامس:

با او صحبت نکرده ام، اما انتظار می رفت که عصبانی شود چون همه بازیکنان می خواهند که کامل بازی کنند. این اتفاقات رخ می دهد و تنها عملکرد او برای من اهمیت دارد چون خیلی خوب بازی کرد. چیزی علیه او ندارم، بلکه برعکس. خیلی او را تعویض کرده ام، اما به خاطر این است که او بازیکن هجومی است و بسیار سخت تلاش می کند. این اتفاق برای بازیکنانی مثل بنزما که در خط حمله بازی می کنند، زیاد اتفاق می افتد. برای او طبیعی است که عصبانی شود، چون تعویض شده، اما چیز بیشتری وجود ندارد. من سعی می کنم کاری که برای تیم خوب است را انجام دهم. او برای من، برای تیم و برای همه مهم است.
دو گل پشت سر هم لگانس:

شروع خیلی خوبی داشتیم، ما دو گل به ثمر رساندیم و در عرض ۳ دقیقه بازی به خاطر نحوه واکنش آنها عوض شد. این به خاطر عدم تمرکز ما بود، اما سپس نیمه دوم را بهتر کنترل کردیم و باید آن دو دقیقه را فراموش کنیم، هرچند می توانست گران تمام شوند. در آن لحظه من عصبانی شدم و خشمگین بودم. اجازه دادیم که حریف به بازی برگردد و این فوتبال است چون هرگز نمی دانید که چه اتفاقی رخ می دهد. در عرض دو دقیقه کار را برای خود سخت کردیم، اما در ابتدای نیمه دوم به گل چهارم دست یافتیم و بازی را کنترل کردیم. نگران این مسئله نیستم.
۱۷۷۱

برچسب‌ها: زیدان خامس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 2

171 امین .پرس1396/01/17

ستاره سرخ جاوید (ح): قطعا همینطوره. فقط زیدان میتونه هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری همه جام ها رو ببره. کس دیگه ای رو سراغ دارین؟ معلومه نه.

22 تیر (01:16)


اهورامزداعزیزآ: زیدان خیلی با حال و دوست داشتنی ویکی از اسطوره های جهان است

18 فروردين (01:39)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi