خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,210

مصدومیت ستاره کره‌ای رقیب پرسپولیس

مصدومیت ستاره کره‌ای رقیب پرسپولیس
حریف قطری پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در ادامه بحران های خود این بار با خبر مصدومیت ستاره کره ای خود در ال کلاسیکو دوحه روبرو شد.

الریان نه تنها با شکست 4-1 برابر السد در ال کلاسیکو فوتبال قطر با بحران های شدیدی در آستانه سفر به تهران روبرو شد بلکه با تلفات سنگینی در جمع ستاره های خود نیز روبرو شد تا جایی که روزنامه استاد الدوحه از مصدومیت شدید ستاره کره ای مدافع عنوان قهرمانی و ابهام در سفر این بازیکن به تهران خبر داد.

به نوشته این روزنامه کو مینگ یونگ ستاره کره ای و تاثیرگذار الریان با توجه به مصدومیت شدید در ال کلاسیکو قطر ممکن است جدال حساس با پرسپولیس را نیز از دست بدهد از همین رو میشل لادروپ با بحران های بیشتری در آستانه رویارویی دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس مواجه شده است.

تیم های پرسپولیس و الریان روز دوشنبه آینده در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت که برتری در این بازی برای هر دو تیم در راه صعود از این گروه دشوار اهمیت فوق العاده ای دارد به خصوص برای پرسپولیس که اولین طعم میزبانی در خانه را در این فصل خواهد چشید.

برچسب‌ها: الریان مصدومیت پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

10 0

174 سوباسا1396/01/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi