خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,187

گل‌محمدی: برای صعود یک راه داریم؛ بردن الدحیل

گل‌محمدی: برای صعود یک راه داریم؛ بردن الدحیل
فارس نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال این بودند تا برنده بازی شوند.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل النصر عربستان در خصوص این بازی اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به دنبال این بودند تا برنده بازی شوند. خیلی از دقایق بازی کنترل دست ما بود و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ساختیم اما در دادن پاس آخر به مشکل خوردیم اما در هر صورت مقابل تیم حرفه ای و قوی بازی داشتیم.

*بازیکنان پرسپولیس از جان مایه گذاشتند

وی ادامه داد: هر تیمی مقابل النصر بازی کند به مشکل می خورد حتی اگر این تیم 10 نفره باشد. بازی شجاعانه ای از تیم خودمان دیدیم. ما به سختی به ریاض رسیدیم. بازیکنانم هر چه در زمین داشتند ارائه کردند. تعویض های ما به خاطر مصدومیت بازیکنان بود چون از جان مایه گذاشتند. از تک تک آنها تشکر می کنم و از آنها ممنونم. برای رسیدن به ریاض مشکلات پشتیبانی داشتیم.

*برای صعود فقط باید الدحیل را ببریم

گل محمدی درباره اینکه اگر بازی را امشب می بردید چه می‌شد؟ اظهار داشت: جا دارد از میزبانی النصر تشکر کنم. ما مقابل تیم حرفه ای و با ستاره های دنیا بازی کردیم. هر چند که بازی را می توانستیم ببریم. در برخی دقایق پرس خوبی داشتیم اما آنجایی که باید پاس خوبی می دادیم یا ضربه آخر را بزنیم مشکل داشتیم. تساوی در زمین النصر برای ما ارزشمند است و باید خودمان را برای بازی با الدحیل آماده کنیم. برای بالا رفتن از این گروه فقط یک راه داریم و آن هم بردن الدحیل است.

*به نظرم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حلقه گمشده و دست خالی شما روی نیمکت کاملا مشهود بود گفت: راجع به این مسائل خیلی صحبت شده و همه می دانند که چه اتفاقاتی برای ما افتاد. باید به این فکر کنیم که برای بازی بعدی آماده شویم. بازیکنانم همیشه از جان مایه می گذارند و تلاش زیادی انجام می دهند. این بازیکنان قابل تقدیر هستند. ما با کمبودهایی که وجود دارد کار می کنیم. چیزی که مهم است این است که تمرکز ما روی کار خودمان باشد. به نظرم می توانیم از این گروه صعود کنیم.

*دیدار با الدحیل، بازی مرگ و زندگی است

وی در مورد اینکه وضعیت عالیشاه و سرلک که مصدوم شدند به کجا رسیده و اینکه بازی با الدحیل در تهران فینال است افزود: شرایط امید و سرلک باید بررسی شود. باید ببینیم وضعیت آنها چطور خواهد بود. الان اطلاع زیادی ندارم و باید معاینه شوند. درباره بازی با الدحیل باید بگویم که بازی مرگ و زندگی است. شاید مهمترین بازی سال باشد. امسال اولین سالی است که شرایط صعود تیم های دوم به این شکل شده و فکر می کنم رقابت نزدیکی بین تیم ها وجود دارد. ما فقط باید به 3 امتیاز فکر کنیم. با حضور هواداران که قدرت اصلی تیم ما هستند بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم. الدحیل هم تیم خوبی است و با توجه به تغییراتی که در کادر فنی داشتند نشان دادند نتایج رو به رشدی گرفتند و تیم خوبی هستند.

برچسب‌ها: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الدحیل ورزشگاه آزادی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 1

50 پرسپـولـیـس1402/09/07

Aras Club: برد از آن ماست

7 آذر (21:33)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi