خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار شالکه
اتحاد شالکه
43
247

بایرن مونیخ 1-1 شالکه؛ تساوی شاگردان کارلو آنچلوتی در آلیانز

بایرن مونیخ 1-1 شالکه؛ تساوی شاگردان کارلو آنچلوتی در آلیانز
اختصاصی | دیدار دو تیم بایرن مونیخ و شالکه 04 درر ورشگاه آلیانز آرنا با تساوی یک بر یک به پایان رساند.
به گزارش ورزش 11، بایرن در شرایطی میزبان شالکه بود که برای حفظ صدرنشینی خود نیاز مبرمی به امتیازات این دیدار داشت. در دقایق ابتدایی اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و هر دو طرف مشغول محک زدن یکدیگر بودند اما بایرن در دقیقه 9 به گل رسید.

با همکاری خوب روبن و ویدال و پاس در عمق دیدنی هافبک شیلیایی، لواندوفسکی با سنگربان شالکه تک به تک شد و موفق شد با نواختن ضربه چیپ دیدنی گل اول بایرن را در آلیانس آره نا به ثمر برساند.

لحظاتی بعد مولر می توانست روی پاس داگلاس کاستا از سمت چپ برای بار دوم گلزنی کند اما مهاجم آلمانی قدر این موقعیت را ندانست.

اما در دقیقه 16 شالکه موفق شد بر خلاف جریان بازی به گل برسد. نالدو در پشت محوطه جریمه بایرن صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و با ضربه ای فوق العاده از راه دور دروازه نویر را گشود تا بازی به تساوی برسد.

در ادامه بایرن تلاش زیادی برای در دست گرفتن جریان بازی کرد و در دقیقه 25 می توانست روی حرکت برنات به گل برسد که این اتفاق رخ نداد.

دقایقی بعد گورتزکا در موقعیتی تک به تک قرار گرفت اما تعلل او در تصمیم گیری باعث شد تا برنات با تکلی مناسب خطر را رفع کند. در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای تغییر نتیجه داشتند که حاصلی در بر نداشت و نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

با شروع نیمه دوم، بایرن برای تغییر نتیجه تلاش زیادی کرد اما قادر به خلق موقعیت خطرناکی نبود. در دقیقه 57 و با ضربه سر لواندوفسکی، مولر درون محوطه صاحب موقعیت خوبی شد اما باز هم در استفاده از آن ناتوان بود.

در ادامه شالکه بر جریان بازی مسلط باشد و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه بایرن ایجاد کرد که هیچ کدام ثمری نداشت. در دقیقه 83 بایرن بهترین شانس خود برای زدن گل دوم را از دست داد. داگلاس کاستا موقعیت خوبی را با ارسال برای لواندوفسکی فراهم کرد اما این مهاجم لهستانی قدر ان موقعیت را ندانست تا بازی با نتیجه تساوی دنبال شود. یک دقیقه بعد ژابی آلونسو می توانست روی ارسال آلبا کار را تمام کند اما این اتفاق رخ نداد.

در اواخر بازی بایرن تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل پیروزی داشت اما در نهایت بازی با همان تساوی 1-1 به اتمام رسید.

برچسب‌ها: شالکه بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

177 ᗪᗩᑎᘜᙓᖇ ᙖoy1395/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi