خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

کواچ: بایرن سزاوار برد بود

کواچ: بایرن سزاوار برد بود
سرمربی کروات بایرن مونیخ بعد از برتری مقابل شالکه از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، نیکو کواچ پس از برتری 3 بریک تیمش مقابل شالکه در هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد. سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در این باره گفت: ما در نیمه اول عالی ظاهر شدیم. در نیمه دوم هم سعی داشتیم بازی را تحت سلطه خودمان درآوریم که فکر می‌کنم تا حد زیادی در انجام این کار موفق ظاهر شدیم. لایق پیروزی نشان دادیم چون می‌دانستیم چگونه در دقایق دشوار، روند بازی را به سود خودمان عوض کنیم.

او ادامه داد: شالکه بازی قابل قبولی انجام داد. تدسکو تیم خوبی ساخته اما ما در اوج بودیم و به رقیب اجازه خودنمایی ندادیم.کم‌ کردن فاصله با دورتموند، علاوه بر لذت، استرس هم دارد. حالا باید تا حد امکان کمتر امتیاز از دست بدهیم.

کوواچ در مورد اینکه آیا عملکرد امروز تیم برای تقابل با لیورپول کافی خواهد بود: هر بازی متفاوت است، و این مسئله به ما، لیورپول و سایر تیم مربوط میشود. بعض اوقات، اتفاقاتی رخ میدهند که انتظار وقوع آنها در آن روز را ندارید. ما بازی های زیادی از آنها دیدیم و می‌دانستیم چه چیزی انتظارمان را می‌کشد.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ شالکه نیکو کواچ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

182 Güneyazerbaycan1397/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi