خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

کورلوکا: پرتغال در میان بدترین تیم های یورو 2016 ایستاده است

کورلوکا: پرتغال در میان بدترین تیم های یورو 2016 ایستاده است
اختصاصی | به گفته مدافع تیم کرواسی ودران کورلوکا پرتغال از دو تیم دیگری که در مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفته اند، ضعیف تر بوده است.
به گزارش خبش بین الملل ورزش 11، مدافع تیم کرواسی ودران کورلوکا باور دارد که پرتغال از دو تیم ترکیه و جمهوری چک که نتوانستند به دور بعدی راه یابند ضعیف تر بوده است.

گل دقیقه صد و هفدهم ریکاردو کوارشما باعث شد تا تیم کرواسی در آخرین دقایق بازی برابر پرتغال، حذف شده ی دیگر مرحله یک هشتم نام بگیرد.

شاگردان فرناندو سانتوس هنوز نتوانسته اند در 90 دقیقه پیروز شوند. اما با این حال در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 هستند.

کورلوکا مدافع تیم کرواسی می گوید پرتغال از دوتیمی که در گروه کرواسی حذف شدند ضعیف تر بوده است.

او گفته است:
-
پرتغال از جمهوری چک و ترکیه ضعیف تر است. آیا شکست برابر ترکیه در سال 2008 برایم دردناک تر بود یا این؟ آن بازی برابر ترکیه در یک چهارم در وین.
-

دوماگوج ویدا که دو موقعیت خوب گلزنی را در نیمه دوم بازی از دست داد گفت:
-
خداوند نمی خواست ما به مرحله بعدی برویم و انگار نفرین شده بودیم. در صحنه ی گل من توپ را دنبال می کردم. داشتمش! و بعد نداشتمش! هر جور بود توپ به رونالدو رسید. او شوت کرد و بقیه ماجرا ...

فکر می کنم این بازی ای بود که ما از خودمان انتظار داشتیم. در رختکن همه گریه می کردند چون می دانستند که ما تیم بهتر و برتر میدان بودیم.
-

برچسب‌ها: کرواسی پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

345 ᗪᗩᑎᘜᙓᖇ ᙖoy1395/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi