خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار کرواسی
اتحاد کرواسی
14
834

کاچیچ: فوتبال همین است، معمولا تیم برتر برنده نمی‌شود

کاچیچ: فوتبال همین است، معمولا تیم برتر برنده نمی‌شود
اختصاصی | آنته کاچیچ، سرمربی کرواسی پس از باخت تیمش مقابل یاران کریستیانو رونالدو عنوان کرد که تیمی که شایسته پیروزی بود، شکست خورد.
به گزارش ورزش 11، شب گذشته شاهد یکی دیگر از حساس ترین بازی های یورو 2016 بودیم، دیداری که در نیمه نخست از هیجان پایینی برخوردار بود اما هیجان بازی در نیمه دوم و همچنین وقت های اضافه به اوج خود رسید و در وقت های اضافه شاهد بازی هجومی از هر دو تیم بودیم، کرواسی در مجموع تیم برتر زمین بود و موقعیت های بسیار خوب گلزنی را از دست داد. تنها گل پرتغال نیز روی یک ضد حمله در دقیقه 117 بازی توسط کوارشما به ثمر رسید.

آنته کاچیچ در پایان این بازی به خبرنگاران گفت:
-
چه چیز اشتباه شد؟ همه چیز عالی بود و فقط گل نزدیم. در حمله خوب نبودیم و انتظار داشتیم پرتغال ضد حمله بزند. 120 دقیقه بازی را کنترل کردیم و به جز صحنه گل موقعیتی به حریف ندادیم، جایی که به خاطر یک اشتباه مجازات شدیم. فوتبال همین است. معمولا تیم برتر برنده نمی‌شود و امشب هم همینطور بود. برای این نتیجه واقعا متاسفم.

هر دو تیم خوب بازی کردند ولی ما تیم برتر زمین بودیم، بیشتر هجومی کار کردیم ولی آنها منظم تر بودند و خیلی خوب دفاع کردند. چه می‌توان گفت؟ آنها دقیقه 117 گل زدند و تنها می‌توانم تبریک بگویم. از گل ما را دور نگه داشتند و روی ضد حمله گل زدند زیرا ما تا دقایق پایانی در تلاش برای گلزنی بودیم. البته که خیلی ناراحتم. قرعه برای ما عالی افتاده بود و با شکست دادن پرتغال مسیر برایمان باز می‌شد ولی فوتبال همین است.

پرتغال تیم قدرتمندی است که امشب نیز خود را نشان داد. تنها می‌توانم به بازیکنانم تبریک بگویم ولی حریف تجربه و کیفیت بالایی داشت. فکر می‌کنم حالا آنها یک مدعی جدید برای جام باشند.

برچسب‌ها: کرواسی پرتغال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

205 ᗪᗩᑎᘜᙓᖇ ᙖoy1395/12/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi