خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,067

سوارز: تواضع موجود در رختکن بارسلونا خارق العاده است

سوارز: تواضع موجود در رختکن بارسلونا خارق العاده است
لوییز سوارز با اشاره به روحیه اتحاد تیمی بارسلونا به تقدیر از جو حاکم بر رختکن بارسلونا پرداخت.

به گزارش وبسایت نود، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا تابستان سال ۲۰۱۴ از لیورپول راهی نیوکمپ شد و در این تیم موفق شده است به موفقیت های متعددی دست یابد. او در مصاحبه با رادیوی اروگوئه ای Oceano در خصوص شرایط حاکم بر بارسلونا و رختکن این تیم گفت:

زمانی که به باشگاهی مانند بارسلونا می آیید احساس می کنید بازی در این تیم بسیار دشوار خواهد بود اما چیزی که من را متعجب کرد، تواضع موجود در بین بازیکنان بارسلونا بود. رابطه بین بازکنان و جو موجود در رختکن فوق العاده است. اینجا هیچ کس احساس برتری نسبت به دیگران ندارد. لئو، نیمار و اینیستا قهرمانی های متعددی کسب کرده اند و دیدن اینکه آن ها همانند یک خانواده هر روز برای پیشرفت و کمک به تیم به تمرین سخت مشغول می شوند باعث افتخار است و به من اثبات می کند که باشگاه مناسبی را انتخاب کرده ام.

در ادامه مهاجم اروگوئه ای در خصوص دوستی اش با لیونل مسی افزود:

مردم اروگوئه و آرژانتین ارتباط خوبی با هم دارند و این مورد در خصوص من و لئو مشهود است. دوست نداریم همیشه در مورد فوتبال صحبت کنیم، ما در یک سن هستیم و در خصوص مسائل مختلفی با یکدیگر صحبت می کنیم. با هم ارتباط خانوادگی داریم، روزهای مختلفی را به همراه خانواده با یکدیگر می گذارانیم و احساس می کنم این باعث بهتر شدن دوستی ما می شود.

برچسب‌ها: خارجی بارسلونا اختصاصی لیونل مسی لوییز سوارز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

555 پرسپولیس کردو1395/11/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi