خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,226

انتقال محرومیت کروس به بازی اوساسونا

انتقال محرومیت کروس به بازی اوساسونا
تونی کروس که به دلیل 5 اخطاره بودن بازی با سلتا را از دست داده بود، با تعویق افتادن این بازی، در دیدار هفته بعد رئال به میدان نخواهد رفت. به این ترتیب، تونی کروس در بازی هفته آینده رئال مادرید برابر اوساسونا نمی تواند به میدان برود.
هافبک آلمانی کهکشانی‌ها به دلیل 5 اخطاره بودن از همراهی کهکشانی‌ها محروم است و قرار بود این محرومیت را در بازی امشب تیمش در خانه سلتاویگو بگذارند اما با لغو شدن این بازی به دلیل مشکلات ورزشگاه بالاییدوس و محرومیت کروس به بازی بعد رئال انتقال داده شد، جایی که کهکشانی‌ها باید به مصاف اوساسونا بروند.
البته این خبر بدی برای رئالی ها نیست چرا که از یک طرف اوساسونا تیمی ته جدولی و آسان تر از سلتا محسوب می شود و از سوی دیگر کروس می تواند با 17 روز استراحت، در بهترین شرایط بدنی به بازی رفت برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برسد.

برچسب‌ها: رئال مادرید تونی کروس محرومیت جام قهرمانان اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

18 0

262 استقلال کلهر71395/11/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi